Tamní úřadující mistr a nositel známého jména, jedenadvacetiletý pilot Hermann Gassner jr., sice uvažoval i o technice S2000, ale zřejmě z finančních důvodů nakonec raději zvolil osvědčenou techniku. Nejpravděpodobnějším vozem, se kterým by měl Gassner jr. letos startovat, je Mitsubishi Lancer Evo X, tedy vůz, se kterým už v loňské sezóně pravidelně startoval Hermannův otec a získal s ním hned několik dílčích úspěchů. Hermann Gassner starší, sám několikanásobný mistr našich západních sousedů, se navíc úpravou vozů Mitsubishi zabývá i v "civilu" a tak se dá očekávat, že vůz pro mistrovství světa bude skutečně špičkovou zbraní.
Historicky nejmladší mistr Německa a poslední vítěz Mitropa Cupu zvažoval vstup do PWRC už před koncem veleúspěšné sezóny jako jednu z možných variant, kam by se měl ve vývoji ubírat. V úvahu sice přicházelo i například IRC, ale k rozhodnutí mladému jezdci nakonec dopomohl právě výběr techniky. V konkurenci vozů S2000 by totiž jeho šance nebyly tak velké, a proto padla volba právě na PWRC. Přestože se sám Hermann rozhodně nepovažuje za favorita mistrovství, rád by v šampionátu dopadl co nejlépe. Jeho výhodou může být i přesun téměř kompletní špičky PWRC do nově vypsaného mistrovství vozů S2000.
Spolu se svou sympatickou spolujezdkyní Katharinou Wüstenhagen už si Gassner jr. loni několik podniků mistrovství světa v Evropě vyzkoušel, například závěrečný podnik WRC, rally ve Walesu, dokončil jako osmý v rámci PWRC a na 25. místě celkově. Nejlépe si vedl v Portugalsku, kde se v absolutní klasifikaci dokonce vyšplhal až na 12. pozici.
Definitivní rozhodnutí v bavorském týmu údajně padne do 12. ledna, kdy se uzavírají přihlášky pro Švédskou rally, první podnik produkčního šampionátu.
Komerční sdělení