Žlutý Opel Kadett C/GT-E, 16 V Hájek Historic Czech National Rally Teamu bohužel do cíle Rallye Vltava nedorazil. Domácí rally se pro posádku Miroslav Janota – Lukáš Vyoral stala pohromou i přes obrovskou snahu, kterou tým vynaložil před startem samotné rally. První problém se přihlásil hned na první rychlostní zkoušce, kdy upadl kondenzátor z rozdělovače. Janotu s Vyoralem to stálo pět minut a naděje na pódiové umístění se rozplývala. I tak se ale s odhodláním vrhli do boje ve druhé etapě Rallye Vltava a pokoušeli se probojovat pořadím, co nejvýše to půjde.
Úvod druhého dne vycházel Mirkovi Janotovi skvěle. Ve dvou rychlostních zkouškách zajel druhý nejrychlejší čas absolutně a vypadalo to, že vše se již k dobrému obrátí. Ve třetí rychlostní zkoušce dne byl Opel Kadett Hájek Historic Czech National Rally Teamu nejrychlejší a Mirek Janota s Lukášem Vyoralem se těšili na další souboje na rychlostních zkouškách Vimperska, kde se převážně závodilo druhý den Rallye Vltava. Pak ale přišel další technický problém, po němž zůstal Opel posádky Janota – Vyoral definitivně stát. Porouchaný diferenciál nebylo možné na místě opravit a Miroslav Janota s Lukášem Vyoralem odevzdali jízdní výkaz. Ani ve třetí rally sezony 2012 se tedy Hájek Historic Czech National Rally Team nedočkal kýženého bodového zisku. Z Rallye Vltava si tedy odváží pouze jeden bod za účast a hlavně velké zklamání.
Ctirad Hájek, majitel týmu: „Asi nám skutečně nebylo přáno na Vltavě letos uspět. Chybělo nám pověstné soutěžácké štěstí. Dvacet dva závodů jsme odjeli v řadě bez větších technických problémů a letos se nám smůla lepí na paty. My ale neházíme flintu do žita. Vím, že celý tým věnoval maximální péči přípravě našeho auta a přesto všechno došlo k odstoupení. Nic s tím teď neuděláme. To je prostě motorsport. Wir Leben Autos. Těšíme se na další závody, no a držme si palce :).“