Zatímco Sébastien Ogier neúnavně testuje Polo R WRC, blíží se termín, kdy budou oznámena jména jeho kolegů. Během Německé rally totiž Volkswagen oznámí jména jezdců, kteří jej budou v příští sezoně reprezentovat.
V souboji juniorů se očividně prosadil Andreas Mikkelsen na úkor Kevina Abbringa a Hanse Weijse jr. Šampion IRC pojede i v Německu s Fabii S2000, což by mohlo být jasným znakem, že s Norem můžeme počítat na pozici týmové trojky. Podle momentálních plánů by ale momentální jezdec Škody UK v IRC neměl odstartovat do všech soutěží MS - v jeho plánu by měly být pouze vybrané podniky. Každopádně definitivní rozhodnutí o jeho startech ještě nepadlo.
Mikkelsen už s Volkswagenem odjel spoustu soutěží v MS
Vedle Ogiera a Mikkelsena by měl tovární tým VW posílit také Jari-Matti Latvala. Fin teď tráví hodně času se svým manažerem Timo Jouhkim. "V následujících dnech si spolu sedneme a probereme všechny možnosti. Fordu a především Malcolmu Wilsonovi vděčím za hodně. Neustále stál za mnou a podporoval mě. Dokonce i v momentech, kde by to už jiní neudělali. M-Sport je pro mě něco jako rodina. Musím se ale také dívat do budoucnosti. Momentálně má Ford jistotu v MS pouze do konce příštího roku. Proto bych mohl podepsat maximálně roční smlouvu. Už proto nemohu slíbit, že budu ve Fiestě RS WRC sedět i příští rok," uvažuje Jari-Matti.
Jari-Matti Latvala možná vymění Fiestu RS WRC za Polo R WRC
Volkswagen ale neposiluje pouze po jezdecké stránce. Po krátké době se na pozici technického ředitele vrací Willy Rampf. Tuto pozici zastával dlouholetý technický ředitel Sauberu v F1 už v období od srpna 2011 do února 2012.