Co stojí za problémy Škodovek s motory?

iM2, 10. září 2012, 15:45 Google+

Problémy vozů škoda s motory, které jsme mohli vidět před i během Barum rally, zůstávají záhadou. První problémy se objevily během Rally Finland na voze Haydena Paddona.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Hanninen, Juho - Markkula, Mikko

Hanninen, Juho - Markkula, Mikko | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Raimund Baumschlager, který je šéfem týmu BRR, si nedokáže problémy s motorem na voze Paddona během soutěže ve Finsku vysvětlit a to jeho tým vozy Fabia S2000 nasazuje již čtvrtým rokem: "Až na pár počátečních problémů je toto první problém s motorem vůbec. Víme jen, že byly poškozeny dva ventily a na další detaily čekáme od Orecy," doufá Rakušan v další detaily ohledně problémů od francouzského výrobce, který pohonné ústrojí Fabie S2000 vyvíjí.

Za problémem s motorem Jana Kopeckého na devátém podniku IRC, Barum Czech Rally Zlín, stojí zřejmě ojnice. Problém s tímto dílem dle hlasů z týmu Škoda Motorsport také nikdy předtím nebyl. Dodnes ale nevíme, co stálo za odstoupením Antonína Tlusťáka. 

Zlínská soutěž byla na motory vůbec náročná: Svůj Renault Mégane musel kvůli problémům s motorem odstavit Robert Consani, na Mini Countrymanu S2000 Václava Pecha vypověděla službu benzínová pumpa a Peugeot 207 S2000 Pavla Valouška ztrácel olej. 

Vytisknout

Diskuze: Co stojí za problémy Škodovek s motory?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Rally Vsetín (CZE)

Vsetín: galerie Kuby Machálka

Rally Vsetín (CZE)

PARTR Rally Vsetín s necelou stovkou posádek

Central European Rallye (CER)

CER v galerii Jakuba Machálka

reklama

Doporučujeme

Latvala, Jari-Matti - Anttila, Miikka

Latavala před Walesem: Těším se na zkoušky v lesích

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud