Sébastien Ogier je velice pravděpodobně tím nejrychlejším jezdcem v kolotoči MS v rally. Ačkoliv jej teď v Argentině jeho týmový kolega Jari-Matti Latvala porazil, tak Ogier platí za ideálních podmínek za takřka neporazitelného. Také v Polu R WRC má aktuálně asi nejlepší auto v poli a po pěti odjetých soutěžích je jasně v čele průběžné tabulky. I proto se jeví jako prodloužení aktuálního kontraktu, který Ogier podepsal v prosinci 2011, jako více než pravděpodobné a konkurence zřejmě také žádný velký zájem nejeví.
U Hyudai dlouhodobě sází na Thierryho Neuvilla a o Ogiera se nijak vážně neuchází, ačkoliv by na to Korejci po finanční stránce zřejmě měly. "Bez debaty, Sébastien Ogier je skvělým jezdcem a každý tým by byl rád, kdyby ho měl ve svých řadách. My si ale jdeme naší cestou a jsem přesvědčen o tom, že v Thierrym máme v naších řadách příštího mistra světa," řekl týmový šéf Hyundai Motorsportu, Michel Nandan.
Jeho tým pro příští rok plánuje nasazování tří aut, ve dvou z nich by měli sedět stabilní jezdci. Nějaké bližší informace ale zatím nikdo neprozradil. Vypadá to ale, že se Thierrymu příští rok připojí stabilní kola, a tak skončí aktuální rotace jezdců ve druhém voze. Z dosavadních druhých jezdců (Sordo/Hänninen/Atkinson) zatím zanechal největší dojem asi Dani Sordo. Na druhou stranu jsme nedávno mohli číst zprávy o návratu Bryana Bouffiera ke značce pro asfaltové testy.
Na druhou stranu, Ogier bude zřejmě hodně drahým závodníkem. Možnost jeho angažmá u M-Sportu nebo Citroënu se tak jeví jako nepravděpodobné. Ale co taková Toyota? Ta testuje mulu speciálu WRC (více informací zde, zde a zde) a dle informací německého 'rallye-magazinu' by mělo brzy dojít na testy této muly na reálných tratích MS, aby v Kolíně na Rýnem bázovaný tým zjistil, jak si stojí. Japonská značka už v minulosti ukázala, že ve WRC nemá zájem pouze o účast, ale o špičkové výsledky. Pak by Sébastien Ogier mohl být alternativou a pokud by testy dopadly dobře, tak může přijít vstup týmu do WRC dříve, než si myslíme.