Někdejší pilot továrního týmu Volkswagen Motorsport byl draftován do týmu Citroënu pro Rally Sardegna, kde doplnil Kris Meekea a Craiga Breena. Meeke ale na Sardinii letos už po několikáté nepředvedl očekávaný výkon, a tak jej Mikkelsen nahradil na probíhající Orlen 74th Rally Poland. Na další soutěži, Neste Rally Finland, Nora neuvidíme, když se za volant vrátí Meeke, který zde vloni vyhrál, a společně s ním do soutěže odstartují Craig Breen a Khalid Al Qassimi.
Na 10. soutěži letošního ročníku, Rally Deutschland, bude Andreas ale opět za volantem C3 WRC, když nahradí Stéphane Lefebvra, který zde vloni při privátním startu ošklivě havaroval. Jeho kolegy budou Breen a Meeke. "Je opravdu dobré dostat další příležitost jet s týmem v Německu. Samozřejmě, je to asfaltová rally, takže to pro mě bude další nová zkušenost s C3, ale těším se na ní. Nicméně, to je budoucnost. Momentálně se zaměřuji na získání dobrého výsledku o tomto víkendu," řekl Andreas Mikkelsen pro wrc.com.
Po debutu Mikkelsena na Sardinii řekl šéf týmu Citroën, Yves Matton, že pilot podpořil tým, aby "zkusili nějaké nové nápady", které zlepší výkonnost C3 World Rally Car, která byla doposud nevýrazná. Jak jsme vás již informovali, Citroën tyto novinky už vyzkoušel a stihl na ně dostat již homologaci - konkrétně se jedná o vylepšení na zadním diferenciálu a rozdělení točivého momentu mezi přední a zadní nápravu. To jej stálo dva vývojové žolíky. Novinky se v Polsku ale objeví pouze na autě Mikkelsena.
Matton před soutěží také mluvil "o výrazných změnách v naší organizaci, našich metodách a našich principech". V Polsku byli viditelné změny v technickém oddělení. Christophe Besse se k týmu připojil jako technický ředitel, když nahradil Laurenta Fregosiho, který se v rámci společnosti přesunul na jinou pozici. Besse v minulosti v týmu Citroënu ve WRC už pracoval, když byl šéfem testovacího týmu a závodním inženýrem mezi lety 2003 a 2006. Zastával také několik pozic závodních inženýrů ve Formuli 1 a ve World Endurance Championships.