Ford
Jari-Matti Latvala za to opět vzal ve velkém stylu. Tři vyhrané RZ a další čtyři v první trojce z celkových pátečních osmi, to je skutečně zářný výsledek. Sice si před rally nepřipouštěl možnost, že by mohl po velmi vydařeném Švédsku vyhrát další soutěž, ale dneska na něm bylo vidět, že jel v celkové pohodě a přitom nikomu dalšímu nedal sebemenší šanci. Zato jeho týmovému kolegovi Mikko Hirvonenovi se tak dobře nedaří. V pátek zajížděl buď páté nebo sedmé časy, což ho v součtu vyneslo na páté místo.
Citroen
Sebastien Loeb se ze čtvrté příčky po první RZ hned na dalším testu vyhoupl těsně za Latvalu a tam se také ustálil. Sice si chválil, že jeho motoru nic nechybí, ale byl nucen několikrát během první etapy přiznat, že není s to Latvalu dostihnout. Jednoduše nedokáže jet rychleji. Za to v nelichotivé situaci je jeho týmový kolega Sordo, který na RZ 1 havaroval a od té doby se pohyboval až okolo poloviny třetí desítky.
Subaru
Velmi solidně mají mexickou rally rozjety také tovární posádky Subaru. Navzdory tomu, že ještě startují se starým modelem a v týmu se vše připravuje na premiéru zcela revoluční nové Imprezy, se drží na pozitivním třetím a čtvrtém místě. Tím, kde je z těchto dvou posádek výše je Chris Atkinson. Jen škoda hodin, které udělal v závěrečném testu, při kterých ztratit okolo pěti vteřin. O něco málo přes čtyřicet sekund za ním se pohybuje Petter Solberg. Ten se na čtvrté místo prokousával postupně ze šesté pozice.
Suzuki
U Suzuky se opakoval stále stejné dějství. P.-G. Anderson zajížděl vyrovnané časy okolo posledních bodovaných pozic. To však platilo jen do RZ 4, kde mu vypověděl službu motor. Je pravděpodobné, že se do soutěže již nevrátí ani díky superrally. Ještě hůře všk na tom byl Toni Gardemeister. Ten měl už od začátku problémy s plynem a ve všek RZ ztratil hodně času pouštěním rychlejších vozů. Za pozdní příjezd do časové kontroly vyfasoval penalizaci, ale nakonec také odstoupil pro problém s motorem. Pro Suzuki tedy žádná sláva.
Stobard Ford
Dvojici jezdců pro tuto rally v tomto „béčku“ Fordu tvoří Wilson a Galli. Mlady Matthew stále vylepšoval své časy, ale neustále se pohyboval v druhé polovině druhé desítky. Díky součtu časů přenocuje na poměrně slušné sedmé příčce. Gigi Galli se na tuhle soutěž velice těšil, kvůli tomu, že se jede na jeho tolik oblíbené šotolině. Velmi razantně šlapal na plyn a na výsledcích to bylo znát. Nejdříve třetí a potom druhý čas. Jenže v následujícím testu částečně vyjel z trati a zhasl mu motor, který nešel nastartovat. Definitivní stop mu však vydala technická závada.
Munchi’s
Tím lepším z týmové dvojice je Henning Solberg, který si do tohoto týmu odskočil na start v Mexiku. Až na RZ 2 zajížděl poměrně slušné časy, které ho vynášely pořadím vzhůru. Dne zakončil druhým místem v superspeciálce a jde spát na šestém místě. Druhým startujícím je Federico Villagra. Tento Argentinec zajížděl časy kolem osmého místa, ale na obou superspeciálkách se blýskl pěknými časy. Na konci etapy je na osmém místě.