Rautenbach skončil na uplynulé Rally Mexiko na šestnáctém místě, když své C4 na RZ3 uthl o kámen přední kolo. Nastoupil pak dále vrámci superrally. Poté dosahoval časy okolo první desítky.
O víkendu absolvoval testy na jihu Fracie, před svou druhou rally s vozem Citroen C4 WRC. "Po testech mé C4 WRC, nás čeká ještě shakedown v Argentině," říká Rautenbach a dodává "Každý kilometr strávený v autě je pro nás důležitý. Přitestech jsem ujel něco okolo sta kilometrů a je to na jízdě znát,"
"Test probíhal na šotolině. Z něj budeme vycházet při nastavování auta na další podniky, na šotolině, zejména Sardinii,Turecko a Řecko. Už ake v Argentině se budeme snažit jet rychleji než v Mexiku," říká pilot a dodává "Hlavním úkolem na testu byla práce s nastavením map diferenciálů. Měnili jsme různá nastavení předniho a zadního diferenciálu, tak aby správně pracoval se středním diferenciálem. Byly to velmi podnětné změny, tak abychom měli vždy kvalitní trakci," uzavírá Rautenbach
"Při Rally Argentina budu muset jet velmi čistou stopu, aby se neopakovala chyba v Mexiku. Díky testu jse si začal zvykat čím dál víc na auto, z čehož můžu jen těžit. V Argentině chceme také vybojovat nějaké body," říká pilot.
V Argentině se soutěž nikdy nejela v tomto termínu, takže bude asi i rozhodovat počasí. Bude to náročné na pneumatiky a nastavení podvozků a transmisí.