Pettere, po jedné rally se opět vracíte do kolotoče WRC s jiným týmem i vozem. Jak těžké bylo to vše připravit?
Prvně jsem byl velmi zklamán tím, co se stalo se Subaru. Byli jsme v dlouhodobém kontaktu a pořád jsou naše vztahy na dobré úrovni. Dva dny po oznámení o ukončení aktivit Subaru jsem se začal zabývat všemi možnostmi. Já, moje žena a další kamarádi jsme začali velice tvrdě pracovat na tom, abychom našli nějaké řešení.
Během tří týdnů se nám to podařilo. Máme auto, truck a mohli jsme i testovat. Dokonce jsem si našel čas testovat i vůz z LeMans. Myslím, že doma jsem za celou dobu byl tak jeden den a jednu hodinu. Hodně jsem se toho naučil.
Jak tedy vypadají Vaše plány? Pojedete i všechny závody této sezony?
Mám auto, které se již nevyrábí, je z roku 2006. Kdyby se mi podařilo udělat pár dobrých výsledků, byl bych spokojený. Kdybych s autem moc ztrácel, tak budeme muset popřemýšlet i o dalších možnostech. Mám i plán B, ale napřed bych chtěl zkusit plán A.
Jaký je to rozdíl v porovnání s továrním týmem? Jste teď, když máte svoje vlastní auto, pod tlakem? Jste v podstatě sám svým šéfem.
Vyvíjím na sebe tlak. Je to jednoduše jen další situace, se kterou se v životě potkáte. V budoucnosti mám jeden velký sen, ale na ten je zatím moc brzy. V současné době mám kolem sebe spoustu dobrý lidí.
Komerční sdělení