Hned na první ranní zkoušce zastavili
Kresta s Grossem vyhrávali opět jednu vložku za druhou, ale stoprocentní úspěšnosti nedosáhli. Prohráli dvakrát – jednou na pětadvacetikilometrové RZ Větrná s Arazimem a Gálem o 4,9 sekundy, podruhé na superspeciální RZ na výstavišti v Českých Budějovicích. Ta je sice jen krátká –
Kresta jako vedoucí jezdec vyjel na poměrně mokrou trať, ta ale s přibývajícím časem osychala. Časy se začaly zrychlovat zejména po zmíněné přestávce – a překvapení bylo na světě. Vítězi 12. RZ se stali Jaromír Tarabus a Daniel Trunkát se Suzuki Ignis S1600 před Trojanem, Barvíkem, Štajfem, Votavou a šestým Krestou. Vše s tak minimálními rozdíly, že nemohly na celkovém pořadí nic změnit.
Drama se odvíjela na druhé až čtvrté pozici. Vlivem defektu na Malontech ztratil Arazim přes dvě minuty a tím druhou příčku, na které ho vystřídal Trojan a ještě se dostal na třetí místo Peták. Arazim odpověděl už zmíněným vítězstvím na následující Větrné a také potom s výjimkou Budějovic vždycky Trojana porazil. Drama se udrželo až do úplně posledních okamžiků, Arazim tahal bez přestání do konce a nakonec prohrál třetí místo o 1,8 sekundy. Rozhodla až poslední RZ, na které zajel Arazim druhý vynikající čas, ale pořád to na Petáka nestačilo. Trojan jel už na druhém místě v klidu.
Štajf se necítil ve své kůži, proto přihlížel jejich souboji z pátého místa. Jeho týmový kolega Jiří Vacek se blýskl několika dobrými ranními časy na mokru, ale nevydržel. Nejprve trefil levým blatníkem na Malontech lešení u kostela, poté měl druhou krizovku při Malontech II (na stejném místě, kde skončil v potoce Zedník) a osud zpečetil havárií na předposlední RZ, musel se se čtrnáctým místem rozloučit.
Až do poslední chvíle se Štěstěna stranila Tarabuse. Po včerejším výpadku alternátoru vystoupal ve druhé etapě až k deváté metě, ale defekt na předposlední zkoušce ho srazil zpět na závěr prvního tuctu. I tak dojel ve třídě a skupině druhý, boj o mistra mezi ním a Petákem zůstává otevřený. Třetí místo získal Tlusťák s poškozenou Suzuki Ignis, na poslední RZ přišel o čtvrtou příčku po defektu Minařík. Předstihl ho Estonec Mölder, jinak trochu zklamání, od účastníka mistrovství světa se čekalo víc.
N jedničky dojelo pět posádek s tím, že druzí Stejskal s Králem nestačili v loganu jen na vítěze Přibyla a Šebu. Pro dacii tak první vavříny. O kategorii výš bere vše dvojice manželů Trojanových z domácího ČK motosport, s VW Polo porazili všechny hondy v pořadí rozdílem minimálně jedné třídy. Za nimi zůstali s více než tříapůlminutovou ztrátou Šlehofer a Soběhart, třetí dojeli o dalších téměř pět minut zpět Korčák s Jirkou. Dvoulitrová enka se ještě větším rozdílem stala kořistí Křížka a Chlupa, druzí Vaňáč a Talaváňa dostali děsivých téměř deset minut, třetí Rada a Petr jedenáct.
Nejslabších enek dojelo jedenáct, trojice vedoucích jezdců se jmenuje Dohnal, Kopelent a Mr. Cimbu. Dvoulitry vyhráli s přehledem Kundrát a Váňa s dieselovou octavií, Fišer a Středa dovedli obstarožní VW Golf na druhé místo a Kubata s Marouškovou podobně letitý Ford Escort RS 2000 na třetí.
Sám se sebou ve třídě a technickými potížemi zápolili Brůzl a Němec v kitové fabii, celkově dojeli 38.
Celkem se do cíle dostalo 51 posádek ze 70, vcelku průměrný odpad. Nedošlo k žádné vážnější havárii, nikdo nebyl zraněn, škody vznikly pouze materiální, soutěž odsýpala jak měla. Výrazným zpestřením se stala exhibiční účast dvou vozů Lancia Stratos, dvou Lancií O37 Rally, vozu Audi Quattro A2, dvou stotřicítek RS, jedné 120 S a Toyoty Celica GT-Four. Italové byli z krumlovské atmosféry nadšeni, příští rok prý přijedou s deseti auty. Jedním z pilotů Lancie 037 byl i její majitel dr. Pasquale, generální ředitel Martini, jemuž se rovněž v Krumlově zalíbilo a slíbil na příští rok svou účast a pomoc.
Příjemného sobotního odpoledne se na budějovickém výstavišti před tisíci diváků sešla i parta pamětníků,
Tiskové středisko vydalo celkem 80 novinářských akreditací, převážně pro fotografy, z toho tři zahraniční. Televizní štáby přihlásily dalších 40 lidí.
35. Rallye Český Krumlov skončila v 21 hodin slavnostním vyhlášením výsledků pod zámkem, tradičně za doprovodu hudby, zpěvu ohňostroje a dalších atrakcí. Tradiční píseň We are the Champions zazní tentokrát na počest posádky Roman Kresta – Petr Gross.
Tisková zpráva 35. Rally Český Krumlov