Ale pojďme popořadě. Večer v servisu odstupuje ještě Sýkora - palivové čerpadlo. Ráno začal nejrychlejším časem Kopecký, Pech ale ztrácí 1,6 vteřiny.
Na sedmé rychlostní zkoušce ale Pech s Uhlem vylomili pravé zadní kolo a odstupují. Do čela se dostává Kopecký. Druhý je Ital Scandola, kterému české tratě "chutnají". Sedmnáct vteřin za ním je Odložilík a dalších deset vteřin zpět je Wiegand. Pátý je Jakeš.. Šestý vlček. V produkčních autech jsou ve vteřině Vágner a Votava. Devátý je Kobliha s Cliem R3.
FOTO Z RALLY BOHEMIA Jan Dušek - klikněte a prohlížejte
Před servisem je ještě RZ 8, kde chybuje Jakeš a po louce míří R5 k lesu do příkopu, ze kterého není návratu na trať. Posádka je OK. Technickou závadu má Dunovský a odstupuje. Votava před Vágnerem o 3,9 vteřiny. Scandola vyhrává RZ deset o desetinu před Wiegandem. Wiegand se tak dostává před Odložilíka, ale jen o vteřinu. Na RZ 11 opět letí Wiegand jako k ohni, dává odložilíkovi 13 a upevňuje třetí místo. Poslední rychlostní zkouška v ulicích Mladíé Boleslavi už nemůže nic změnit. Vyhrává Kopecký , druhý je Ital Scandola a třetí Opět Fabia S2000 se Seppem Wiegandem. Produkční vozy vyhrává Votava o 5,3 vteřiny před Vágnerem.
Dvoukoly opanoval Kobliha. Druhý ve dvoukolkách je Smékal, ale jen o deset vteřin.
Třída 5 má stejné pořadí jako dvoukolky. Třídu šest vyhrává po odstoupení Dunovského Bisaha. Třídu sedm vedl do rz 3 Urban, pak měl ale problémy se svou Fabií a na konci etapy odstupuje. Třídu vyhrává Paul. Ve třídě 8 vyhrává Martin Rada. Třída devět se stala kořistí Davida Štefana.
Soutěž dokončilo 36 posádek. MMČR v rally pokračuje na konci srpna Barum Rally ve Zlíně.
Pořadí po RZ | Posádka vůz |
Celkový čas (penalizace) |
Ztráta na vedoucího |
1. | Kopecký J. - Dresler P. Škoda Fabia S2000 |
1:30:36,1 |
- - - |
2. | Scandola U. / D'Amore G. Škoda Fabia S2000 |
+43,9 | |
3. | Wiegand S. - Christian F. Škoda Fabia S2000 |
+1:10,8 | |
4. | Odložilík R. - Tureček M. Ford Fiesta R5 |
+1:26,9 | |
5. | Vlček M. - Lasevič R. Škoda Fabia S2000 |
+5:24,0 | |
6. | Votava J. - Synáč F.. Mitsubishi Lancer Evo IX |
+6:35,3 | |
7. | Vágner M. - Kučera L. Mitsubishi Lancer Evo IX |
+6:40,6 | |
8. | Kobliha A. - Žáček K. Renault Clio R3 |
+6:44,2 | |
9. | Smékal E. - Hýbnerová M. Citroen DS 3 R3T |
+6:54,9 | |
10. | Kirnig R. - Hovorka J. Mitsubishi Lancer Evo IX |
+8:01,0 |
První rychlostní zkoušku soutěže všichni favorité ve stejném čase - Kopecký, Scandola i Pech. Na druhé zkoušce už začal uřadovat Pechy když dal Kopeckému šest a Odložilíkovi devět vteřin. Před prvním servisem stihl Pech ještě vyhrtá i RZ 3 a Kopeckému dal dalších 6 vteřin. Po servisu nejrychlejší opět Pech o 5,7 před Kopeckým a třetí čas zvykající si Jakeš. Pátá RZ je ale kořistí Kopeckého, ale jen 4 desetiny. Třetí čas zajel Scandola, dostal sedm vteřin. Jakeš se dostává na místo šesté před Sýkoru.
Na RZ 2 dosluhuje převodovka Lungovi. V RZ 3 odstupují na převodovku Frycz a palivové čerpadlo nefunguje Jelínkovi. RZ 4 odstupuje po výletu mimo trať Adolf - spojovačka. Zítra na posádky čeká ještě šest rychlostních testů a městská Bondy RZ.89,37 km
Pořadí po RZ | Posádka vůz |
Celkový čas (penalizace) |
Ztráta na vedoucího |
1. | Pech V. - Uhel P. Mini John Cooper Works S2000 |
35:08,1 |
- - - |
2. | Kopecký J. - Dresler P. Škoda Fabia S2000 |
+18,0 | |
3. | Scandola U. / D'Amore G. Škoda Fabia S2000 |
+45,2 | |
4. | Odložilík R. - Tureček M. Ford Fiesta R5 |
+53,6 | |
5. | Wiegand S. - Christian F. Škoda Fabia S2000 |
+1:01,2 | |
6. | Jakeš M. - Novák J. Citroën DS3 R5 |
+1:07,2 | |
7. | Sýkora J. - Škardová M. Ford Fiesta RS |
+1:15,9 | |
8. | Vlček M. - Lasevič R. Škoda Fabia S2000 |
+2:41,2 | |
9. | Vágner M. - Kučera L. Mitsubishi Lancer Evo IX |
+2:56,5 | |
10. | Votava Jan / Synáč F. Mitsubishi Lancer Evo IX |
+3:11,4 |