„S fabií jsme v závodním režimu nenajeli ani kilometr, nezbývá nám než ji začít poznávat až na první erzetě,“ sděloval Martin Vlček překvapeným novinářům u startovní rampy. Na první pohled odvážná taktika. „Vlčák“ je však tvor přizpůsobivý a po počátečním zvykání na odlišný temperament, se kterým je nutné fabii vést, se vypracoval na svou obvyklou výkonnost. Jak je ale při poznávání nové techniky zvykem, nevyvaroval se několika začátečnických chybiček. „Zdechlo mi to na startu, máme „pentli“ za retardér a jednou jsme se podívali na louku. Na tu hrůzu, kolik času jsem tam nechal, jsem velice spokojený. V servisu na autě uděláme ještě nějaké změny a věřím, že zrychlíme,“ říkal po pátém testu průběžně čtvrtý muž výsledkové listiny.
Nejlepšími dílčími výsledky posádky Kowax Racing teamu nakonec zůstaly druhý čas v prvním průjezdu Podivické RZ a dva třetí časy v úvodních dvou testech soutěže. V závěru již nebylo kam spěchat, neboť o první místo zuřil tvrdý trojboj a Martin s Jindřiškou měli naopak na čtvrtém místě dostatečný náskok na své pronásledovatele. V cíli je od vítězné posádky dělila necelé půlminuta. „Rád bych dodal, že jsem velice spokojený s přístupem Karla Trojana a jeho týmu, kteří se v průběhu závodu snažili přenastavovat auto podle mých představ. Bohužel se nám nevyhnula smůla v podobě defektu a penalizace, přesto nelitujeme, že jsme se rozhodli fabii vyzkoušet. Ucelený názor na škodovku se mi prozatím nepodařilo získat, závod byl na to příliš krátký,“ uzavřel svoje poněkud diplomatické hodnocení vyškovského testu Martin. Jindřiška se pokusila svoje poznatky ze svezení více konkretizovat: „Každý se ptá, co je lepší, jestli ford nebo škodovka, ale na to se nedá odpovědět. Obě závodničky jsou v něčem lepší a v něčem horší. Škodovka mi oproti fordu přišla pocitově méně závodní, jelikož má posed jak v “osobáku” a zdálo se, že i když se jede naprosto v klidu, tak jsou časy přesto dobré. Oproti tomu ve fiestě se řidič více zapotí, aby zajel stejný výsledek.“
Přestože výsledek nebyl pro posádku Kowax Racing teamu na Rally Vyškov tím hlavním, čtvrté místo v Poháru 2+ jim zaručuje druhou příčku v průběžné klasifikaci tohoto seriálu, na které vydrží až do startu červencové Invelt Rally Pačejov. Mezitím se však opět roztočí kola „velkého“ šampionátu a Martin s Jindřiškou u toho nebudou chybět. Touto dobou se již připravují na start oblíbené Rallye Český Krumlov, do které v termínu 18. – 19. května vyrazí s číslem 6.