Před pár týdny FIA konečně dala motorům o objemu 1,6l zelenou. Nasazení těchto motorů je plánováno na rok 2011. Značka Škoda teď potvrdila, že tento motor vyvíjí. Posléze se pochopitelně objeví ve Fabii.
„To, že FIA vybrala menší motor, je pouze logickým vyústěním tendence, která je i v automobilovém průmyslu. V motorsportu se chceme i nadále angažovat, takže pochopitelně počítáme s motorem o objemu 1,6l,“ prohlásil Michal Hrabánek.
S vozem Fabia S2000 slaví značka Škoda návrat do rallysportu opravdu ve velkém. „Nás vůz je s motorem o objemu 2,0l velmi konkurenceschopný. Doufáme, že to tak zůstane i nadále. Paralelně s projektem S2000 se rozběhly práce na turbomotoru 1,6l. Ten nebude nasazován pouze v MS. Vozy s tímto motorem budou moci jezdit i v různých národních šampionátech,“ pokračuje Hrabánek.
Komerční sdělení