"207 jsme o 20mm rozšířili," říká Bertrand Vallat, který je u Peugeotu odpovědný za desing a vývoj vozu, a pokračuje: "Především na asfaltových soutěžích by mělo být auto v zatáčkách více stabilní. Zlepšení ale čekáme také na šotolině."
Přepracovaná karosérie má vliv i na aerodynamiku Peugeotu 207 S2000. Peugeot chce díky vylepšené karosérii zlepšit chlazení brzd. Proudění vzduchu se také zlepší v oblasti podběhů.
Peugeot už stačil s modelem 207 S2000 posbírat spoustu ocenění po celém světě. 207 S2000 patří k nejúspěšnějším soutěžním vozů co se prodejů týče vůbec. V dohledné době bude prodán jubilejní 100. vůz. Na nástupci už se ve Francii usilovně pracuje, Peugeot totiž vyvíjí 208 R4T.