Ford Fiesta RS WRC:
Motor: Ford EcoBoost 1,6l s přímým vstřikováním paliva vyvíjený společnostmi Ford, M-Sport a Pipo Moteurs. Čtyřválec se 16 ventily. Vrtání 83 mm x zdvih 73,9 mm. Elektrický management motoru od značky Cosworth. Turbo Garrett s 33 mm restriktorem. Chlazen vzduchem.
Výkon: 300 koní při 6000 ot./min.
Točivý moment: 450 Nm při 4000 ot./min.
Převodovka: Stálý pohon všech kol. Mechanický přední i zadní diferenciál. Spojka spojená s ruční brzdou. 6 stupňová manuální sekvenční převodovka M-Sport/X-Trac. Spojka M-Sport/AP Racing.
Zavěšení: Vpředu i vzadu vzpěry typu McPherson. Nastavitelné tlumiče Reiger. Přední i zadní zkrutný stabilizátor.
Brzdy: Šotolina - 300 mm vzduchem chlazené brzdy Brembo. Asfalt - 355 mm vzduchem chlazené brzdy Brembo. Hydraulická ruční brzda.
Řízení: Jeden a půl otočení volantu mezi krajními pozicemi. Hydraulický posilovač řízení.
Kola: Sníh/šotolina - 7 x 15 aluminiová kola s 650 mm pneumatikami Michelin. Asfalt - 8 x 18 aluminiová kola s 650 mm pneumatikami Michelin.
Karoserie: Použity kompozitové materiály, unikátní konstrukce pro WRC. Svařená ochranná klec T45. Zadní přítlačné křídlo. Unikátní přední nárazník.
Elektronika: Elektronické systémy dodává Cosworth. Možnost zpracovávat data během soutěže a na jejich základě provést vývoj.
Palivová nádrž: FIA FT3.5 palivová nádrž. Objem 80l. Umístěna ve středu vozu.
Rozměry: Délka: 3 963mm. Šířka: 1 820mm. Rozvor náprav: 2 480mm. Váha: 1200kg minimálně.
Fotogalerii modelu Fiesta RS WRC si prohlédněte zde.
Mini John Cooper Works WRC:
Motor: Vyvinut v BMW Motorsport. 1,6l s přímým vstřikováním. Turbo Garrett s 33 mm restriktorem. Maximální plnící tlak turba 2,5 baru. Elektrický management motoru od značky Cosworth. Elektrická vodní pumpa. Lithium-Iontová baterie.
Převodovka: Stálý pohon všech kol. 6 stupňová manuální sekvenční převodovka X-Trac. Dvoukotoučová spojka AP Racing. Mechanický přední i zadní diferenciál.
Řízení: Hydraulický posilovač řízení.
Karoserie: Výchozí model Mini Countrymann. Ochranná klec vytvořena Prodrivem podle norem FIA.
Zavěšení: Ramena Prodrive Ohlins McPherson vpředu i vzadu. Tlumiče nastavitelné ve 3 polohách.
Rozměry: Délka: 4 110 mm. Šířka: 1 820 mm. Váha: 1 200 kg (minimální limit FIA).
Fotogalerii vozu Mini John Cooper Works WRC si prohlédněte zde.
Citroën DS3 WRC:
Karoserie: Vyztužená karoserie z oceli a kompozitních materiálů. Výchozí model DS3. Ochranná klec.
Motor: Postaven Citroën Racingem. 1,6l s turbem a přímým vstřikováním. Vrtání 82 mm x zdvih 75,5 mm. Obsah 1 598 cc. Maximální výkon je 300 koní při 6 000 ot. /min (tzn. 185 koní na 1l objemu). Nejvyšší kroutící moment 350 Nm při 3 250 ot./ min. 4 ventily na válec. Dvojitá váčková hřídel. Přímé vstřikování řízeno jednotkou Magneti Marelli SRP-HP.
Spojka: Dvoukotoučová, keramická.
Převodovka: Stálý pohon všech kol. 6 stupňová sekvenční manuální převodovka Sadev. Přední i zadní mechanický diferenciál.
Brzdy: Vpředu 355 mm (asfalt) a 300 mm (šotolina). Vzadu 300 mm. Vzduchem chlazené. Možnost přenastavení z kokpitu. Ruční brzda hydraulická.
Zavěšení: Typu McPherson. Tlumiče Citroën Racing možné nastavit ve 3 polohách.
Řízení: Hydraulický posilovač řízení.
Kola: Asfalt - 8 x 18 kola s pneumatikami Michelin. Šotolina - 7 x 15 kola s pneumatikami Michelin.
Rozměry: Délka: 3 948 mm. Šířka: 1 820 mm. Rozvor náprav: 2 461 mm. Nádrž: 75l. Váha: 1,200kg (minimum) / 1,350kg s jezdeckým obsazením.
Fotogalerii vozu Citroën DS3 WRC si prohlédněte zde.
Volkswagen Polo R WRC
Motor: Globální závodní motor. 1,6l TSI s turbem. Čtyřválec s přímým vstřikováním. Maximální výkon je omezen předepsaným restriktorem (33mm) na 315 koní při 6 250 ot./min. Kroutící moment 425 Nm při 5 000 ot./min.
Elektronika: O vlastnosti řízení se stará elektronika (výrobce Bosch).
Převodovka: Sekvenční manuální 6 stupňová převodovka. Stálý pohon všech kol. Vpředu i vzadu mechanický (předepsáno FIA) diferenciál.
Kola: 18 palcová na asfalt. 15 palcová na sníh a šotolinu. Tříprvkové zavěšení typu McPherson (vpředu i vzadu). Tlumiče ZF možné mechanicky přenastavit.
Karoserie: Výchází z modelu Polo. Zadní přítlačné křídlo, dveře, kryt motoru a dveře kufru jsou z kevlaru.
Rozměry: Délka: 3 976 mm. Šířka: 1 820 mm. Výška: 1 356 mm. Rozvor náprav: 2 480 mm. Váha: 1 200 kg.
Fotogalerii vozu Volkswagen Polo R WRC si prohlédněte zde.