Mikko Hirvonen jezdil za M-Sport/Ford 6 sezon. V tomto týmu vyhrál 14 soutěží MS a v roce 2009 mu titul unikl o pouhý jeden bod. Jenže na konci roku 2011 se rozhodl přestoupit k Citroënu. U Francouzů se mu už tolik nevedlo, vyhrál jen jednu soutěž - vloni v Itálii.
"Tohle [M-Sport] je jeho druhý domov. Bylo by dobré dostat ho [Hirvonena] zpět. Už nechci vidět chodit Mikka po servisní zóně se svěšenou hlavou. Mikko pro nás odváděl fantastickou práci, pomohl nám vyhrát tituly mezi týmy. Užíval si to, když byl v našem týmu, a my si úžívali, když byl u nás," vzpomíná Malcolm Wilson.
Hirvonen měl od Malcolma Wilsona obdržet nabídku tříletého kontraktu, zatímco od Citroënu by byl schopný uvažovat pouze o jednoletém prodloužení smlouvy, protože nikdo neví, jak bude Citroën po přechodu na okruhy konkurenceschopný.
Jediné vítězství za dva roky je málo, v M-Sportu se Mikkovi vedlo lépe
"Citroën se příští rok zaměřuje na okruhy. Takže si opravdu musím promyslet, jaký program mě bude čekat. Chci být v nejlepší možné pozici v boji o šampionát v příštím roce i v budoucností. To je pro mě ta nejdůležitější věc.
Nechci jen zůstat v týmu a plácat se na místě. Chci být konkurenceschopný a chci pracovat na zlepšení výkonnosti," komentuje situaci Mikko Hirvonen. Má se za to, že pohyby na trhu jezdců začnou až po oznámení budoucnosti Thierryho Neuvillea.