Na začátku týdne bylo konečně potvrzeno, že Hyundai angažoval jako jezdce číslo 1 Thierryho Neuvillea. "Kontaktovali jsme jej na konci léta. Vyložili jsme Thierrymu plány Hyundaie, vysvětlili jsme mu, proč byl tým založen, proč jsme ve WRC a jaké jsou naše cíle. Nakonec se rozhodl sám pro náš tým. Kontrakt je uzavřen na více let [konkrétně na 3 roky] a my doufáme v dlouhou vzájemnou spolupráci," popisuje jednání s jezdcem šéf týmu.
Kdo však bude týmovým kolegou Neuvillea, nechává zatím Nandan otevřené: "Na všechny soutěže musíme nominovat jednoho jezdce. To bude Thierry. Pro druhé auto momentálně zvažujeme naše možnosti a je možné, že budeme mít více jezdců. Zatím nevíme, kdo bude v Monte Carlu sedět ve druhém autě."
Nandan však přesně ví cíle, které by měl tým v prvním roce dosáhnout: "Na Monte Carlu vyjedeme se dvěma vozy a budeme se snažit posbírat co možná nejvíce informací. Budeme rádi, když v této soutěži spatříme cíl. Není na nás vyvíjen žádný tlak ohledně výsledků. Rok 2014 slouží jako rok, kdy máme poznat mistrovství světa a vyvinout při tom auto.
Posledním týmem, který praktikoval dříve běžné střídání jezdců ve druhém voze, bylo v roce 2006 Subaru - o vůz číslo 2 se dělili Chris Atkinson (šotoliny) a Stéphane Sarrazin (asfalty)
Máme zcela jiné cíle než Citroën nebo Volkswagen. Za tak krátký čas jsme nestačili pořádně ani porozumět autu, se kterým budeme v MS jezdit. Nejsme snílci a víme, že je před námi velká výzva, pokud se chceme dostat na úroveň týmů v MS."