Nor jezdil s Fiestami RS WRC od týmu M-Sport předešlé tři roky, přesednutí do Citroënu DS3 WRC v této sezoně považuje za výzvu. I když mu momentálně patří třetí příčka v MS mezi jezdci, Mads Ostberg chce v Argentině pokračovat ve svém experimentu - změně jezdeckého stylu tak, aby více vyhovoval Citroënu.
"Opravdu se snažím adaptovat [jezdecký styl] na auto. Jezdil jsem poslední tři roky ve Fiestě a byla to velká změna. Snažil jsem se na auto zvyknout tím, že jsem pokračoval trošku více v jízdě bokem tak, jako jsem to dělal ve Fordu. Ale pochopil jsem, že to nebude tak jednoduché a že teorie je u Citroënu totálně odlišná," říká jezdec.
Rychlost vloni Madsovi s Fiestou nechyběla, ale často chyboval
Ostberg se tedy rozhodl nastavit si auto tak, jako ho míval nastavené Sébastien Loeb, ve snaze zvládnout jízdu s DS3 WRC. Loebovo nastavení učinilo auto více neutrální, než býval Ostberg zvyklý. Tento styl po něm vyžaduje, aby brzdil více při jízdě na přímo a později v zatáčkách, aby tam přinutil auto zatočit.
"Při jízdě řídíte auto mnohem více vpředu a s větší nedotáčivostí. Auto je mnohem více stabilní a brzdění celou dobu při nájezdu do zatáčky dá ten správný tlak na přední kola, která pak mohou lépe zatočit do zatáčky. Je to speciální styl řízení a pro mě se to neustále zlepšuje. Dělá mě to rychlejším a rychlejším." Mads bude v Argentině doufat v suché podmínky, protože dle jeho slov je mokrá trať pro jeho nový jezdecký styl mnohem těžší na zvládnutí.