Momentálně má auto kategorie R5 Ford, Citroën a Peugeot. Škoda pracuje na vývoji Fabie R5 a ze Švédska před nedávnem přišly zprávy o stavbě Mitsubishi R5. "Projekt WRC má hlavní prioritu v celosvětovém motoristickém programu značky Hyundai," poukazuje šéf týmu, Michel Nandan.
Monačan však doufá, že bychom se mohli dočkat dalšího vozu mimo kategorii WRC: "Stále více a více vidím dobré důvody pro to, abychom využili naše znalosti ze stavby vozu WRC i v kategorii R5. Momentálně zvažujeme možnosti startu takového projektu. Až čas ukáže, čeho bychom mohli v této kategorii dostáhnout."
Al-Attiyah jako tovární jezdec?
Pokud by opravdu Hyundai R5 vznikl, jeho starty jsou spojovány s Nasserem Al-Attiyahem: "Byl jsem kontaktován, jestli bych nechtěl být oficiálním jezdcem pro tento nový vůz," připouští Katařan, který bude ve Walesu bojovat o titul ve WRC. Momentální jezdí s Fordem Fiesta RRC týmu M-Sport. Vloni byl dokonce titulárním sponzorem britského týmu v MS.
Al-Attiyah má velmi blízko k Neuvillovi, který aktuálně jezdí u Hyundai...
Podporu emirátu Katar by si teď mohl užívat Hyundai. "Chci dělat to, co mě baví. Oni stojí za mnou." U Hyundai je jako tovární jednička Thierry Neuville, jehož cestu na vrchol spolufinancoval Katar už u Citroënu a u Fordu/M-Sportu dále pokračoval. Otázkou však je, jak dlouho by vývoj vozu R5 trval. Momentálně se německý tým plně soustředí na novou i20 WRC.