Tratě Mexické rally nikdy neleží níže než 1 800 m. n. m. Jezdci jsou nuceni vzít v potaz fakt, že motory ztrácí zhruba 30 % své výkonnosti. Mads Ostberg, jehož jízdní styl můžeme označit za uhlazený a urovnaný, vnímá úbytek výkonu jako svoji výhodu. "Tratě v Mexiku jsou skvělé a vždy jsem tam byl rychlý.
Na této soutěži potřebujete upravit svůj jízdní styl s ohledem na úbytek výkonu motoru. Když zde uděláte chybu, tak nemůžete spoléhat na výkon motoru, že Vás ze situace dostane. I malá chyba může být hodně drahá," řekl Nor pro 'wrc.com'.
"Ale zdá se, že můj jízdní styl těmto podmínkám dobře vyhovuje. Nedělám moc chyb. Můj styl je docela čistý a tohle je jedna z rally, kde se to vyplácí." Poslední výkony dávají Madsovi za pravdu -v roce 2013 v Mexiku s Fordem Fiesta RS WRC vedl, než jej zastavila stávkující technika, v roce 2014 s DS 3 WRC opět vedl, než zhatil šance kontakt se skálou.
Švédsko Ostbergovi letos překvapivě vůbec nevyšlo, proto bude mít v Mexiku dobrou startovní pozici
Letos má Ostberg k dispozici DS 3 WRC ve specifikaci 2015 - s novým zavěšením, upraveným motorem, podvozkem i převodovkou. Navíc pojede na trati v pátek a sobotu jako pátý. Citroën však jako jediný tovární tým před odletem do Jižní Ameriky netestoval, což jezdcům nepomůže. "Je to nejlepší startovní pozice, jakou jsme kdy pro tuto rally měli.
Pokud budeme mít na shakedownu dobrý pocit, pak musíme této pozice využít a tlačit na to hned od začátku. Je to rally, na které bychom měli mít šanci bojovat o dobrý výsledek. Řekl bych, že je to jedna z mých nejsilnějších rally roku."