V Polsku například měly i20 WRC Sorda a Neuvillea novou specifikaci motoru, zatímco Paddon jel s verzí, která debutovala ve dvou továrních i20 WRC při Mexické rally. Od Německé rally dál se ale rozhodl korejský tým dát Haydenovi (nejrychlejšímu z trojice jezdců Hyundai na posledních dvou soutěžích) k dispozici vůz v naprosto stejné specifikaci, kterou jedou Thierry Neuville a Dani Sordo.
„Haydenovo auto se snažíme již dvě soutěže po sobě vylepšovat. Od Německa dostane nový motor, který debutoval v Polsku. Vylepšení vačkové hřídele zlepšilo točivý moment motoru. Toto vylepšení nehrálo moc velkou roli v Polsku a ani ve Finsku nebude mít velký vliv. Ale na daleko více zatáčkovitých tratích v Německu, kde se častěji akceleruje, bude mít významnější dopad na výkonnost,“ prozrazuje Michel Nandan, šéf továrního týmu Hyundai.
Do představení nového vozu i20 WRC specifikace 2016 už nejsou v plánu žádná další vylepšení motoru – to znamená, že na posledních pět soutěží roku bude mít Hayden Paddon k dispozici auto se stejným motorem jako jeho kolegové. Nandan odmítl vyloučit, že by se v závěru sezony mohl Paddon objevit i v továrním týmu, avšak úprava motoru podle něj tuto změnu činí méně smysluplnou.
„Hayden už letos jednou v týmu [továrním] jel, když ve Švédsku nahradil zraněného Daniho Sorda. Takže všechno je možné, uvidíme. Ale už poměrně brzy budou všechna tři auta naprosto stejná. Takže nebude moc záležet na týmu, šance budou všude stejné,“ zakončil Nandan.