Nová i20 WRC se ale mezitím dostala do specifikace, ve které půjde na homologaci pro MS v rally v roce 2016. Oficiálního představení speciálu bychom se měli dočkat během tohoto měsíce. Tým se sídlem v Alzenau v poslední době zesílil vývojové testy. "Celkem vzato jsem spokojen," říká šéf týmu, Michel Nandan. "Pro novou sezonu jsem plný naděje."
Ohledně očekávané rychlosti nového auta se Nandan nedávno vyjádřil v článku odkazovaném výše. Nová i20 přitom bude WRC autem s asi nejkratším životem. Od roku 2017 totiž začnou platit nová pravidla a Hyundai bude muset vyrukovat s kompletně novým autem. Tedy ne že by přišel s dalším modelem, auto bude s největší pravděpodobností i po roce i20 bázované na silniční i20, ale jinak bude muset být kompletně přepracované. V německém sídle týmu tedy prožijí i rok 2016 plný vývojových prací.
Tým už zahájil přípravu na Rally Monte Carlo - Thierry Neuville včera jezdil na suchém asfaltu: