Letošní podnik v Číně, který se měl jet v září, byl na poslední chvíli zrušen. V oficiálním stanovisku stálo, že příčinou byly zničené cesty po velkých záplávách v oblasti soutěže. Ale někteří vznášeli obavy, jestli je lokace kolem města Huairou vhodnou volbou pro uspořádání soutěže. Jeden zdroj z Číny, který si trasu soutěže v týdnu před plánovaným datem konání podniku projel, nalil poměrně chladnou vodu na oficiální řeči ohledně poničených cest.
"Na celé cestě byly, řekl bych, dvě místa, která mohla činit problém a jedno z nich mohlo být jednoduše opraveno. Tato rally se mohla jet na těch cestách, jak byly - to je bez debaty. Největší otázkou, kterou si tu musíme klást, je, jestli tento region opravdu chce a je schopen hostit a zvládnout soutěž MS. Samozřejmě, jiné regiony Číny jsou," říká čínský zdroj britskému Autosportu.
CEO Citroënu, Linda Jackson, však v minulosti jasně řekla, že důvodem plnohodnotného znovuzapojení se Citroënu do WRC je dlouhodobá přítomnost soutěže z Číny. To šéf týmu, Yves Matton, řekl, že touha závodit v Číně u Citroënu zůstává, ale důraz je z pohledu značky kladen na dlouhodobou stabilitu soutěže.
"Zorganizovat soutěž v Číně se zdá být velmi náročné. Zajímá nás, aby byla soutěž v Číně, ale to, co nás zajímá, je soutěž, která bude schopna zůstat v šampionátu, ne soutěž, která přijde na jeden rok. Za mě, nepotřebujeme, aby to bylo ve spěchu. Je to otázka mít jednu dobou na dlouhou dobu," řekl šéf Citroën Sportu.