Korejského výrobce příští rok ve WRC doplní Toyota a Citroën, Vokswagen se bohužel z WRC stahuje, avšak možná se dočkáme také oficiálního návratu Fordu... Hvězda německo-korejského týmu, Thierry Neuville, počítá, že jeho tým může potenciálně předvést s novými pravidly největší zlepšení. Belgičan také připustil, že to byl právě tento potenciál, který jej přiměl k tomu, aby podepsal nový dvouletý kontrakt s týmem, ačkoliv o něj jevil zájem také Citroën. Francouzi pak ale podepsali s Craigem Breenem a Stéphanem Lefebvrem, kteří příští rok doplní Krise Meekea.
"Bylo mi velmi jasné, že Citroën učiní svoji vlastní volbu v pokračování programu mladých pilotů. Já jsem tou dobou zvažoval, že zůstanu s Hyundai, protože jsme chtěli pokračovat v práci, které jsme v posledních třech letech dosáhli. Každý rok jsme udělali velký progres a letos jsme udělali velký progres. To mě přinutilo zůstat, protože mi to říká, že pro příští rok uděláme další krok dopředu," říká Thierry Neuville.
"Určitě jsme týmem, který může příští rok s novými pravidly udělat největší progres, když ostatní už mají docela konkurenceschopná auta blížící se maximu v rámci pravidel. Stále máme určitý odstup a příští rok uděláme další krok kupředu. Doufáme, že to bude příští rok ještě lepší a budeme ještě konkurenceschopnější."
Ačkoliv Neuville připouští, že za volantem třídveřové verze i20 WRC 2017 zatím nestrávil tolik času, kolik by si představoval, tak předpokládá, že nebudou mít žádný problém v získání rychlosti auta před úvodní soutěží roku, Rally Monte Carlo. "Doposud jsem měl tři testovací dny a před Rally Monte Carlo budu mít další tři nebo čtyři. Jsem ohledně toho optimistický. Je jasné, že základ auta je stejný s tím, s čím jezdíme letos. Auta jsou o něco širší a rychlejší, takže pár změn, ale nemám z toho obavu. Opravdu se v autě cítím dobře a pohodlně."