K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Mikkelsen: Já a Meeke jsme letos mohli Citroënu vyjet titul

iMotorSport.cz, 29. června 2017, 09:23 Google+

Andreas Mikkelsen věří tomu, že pokud by celou sezonu spolupracoval s Krisem Meekem, tak by společně byli schopni bojovat o titul mezi týmy pro Citroën. Přitom tento víkend se v Polsku za volantem C3 WRC Meeke neobjeví - po boku Mikkelsena pojedou Craig Breen a Stéphane Lefebvre.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mikkelsen věří, že společně s Meekem mohli letos Citroënu dát titul

Mikkelsen věří, že společně s Meekem mohli letos Citroënu dát titul | foto: Joel Martin, RallyZone.cz

Sdílejte článek

Andreas Mikkelsen má zatím v barvách Citroënu za sebou jednu soutěž: "Jsem velmi smutný z toho, že Kris nepojede soutěž v Polsku. Jsem také smutný z toho, že právě já ho nahrazuji. Je absolutně bez debat, že kdybychom letos byli v týmu já a Kris, tak by šlo o silný tým.

On zná tento tým a já bych přinesl zkušenosti s Polem WRC 2017. Byli bychom schopni bojovat o titul mezi značkami," říká Nor pro Autosport. Ten využil zkušeností z VW Pola WRC 2017 a také Hyundai i20 Coupé WRC, který testoval minulý měsíc, při vylepšení Citroënu C3 WRC během dvoudenního testu. Podle něj u auta došlo na "opravdový progres". 

"Pracovali jsme na každém aspektu auta - doslova na každém: zavěšení, diferenciálech a také jsme se vydali jiným směrem v otázce kinematiky. Nešlo jen o jiné použití stávajících dílů," přiznal dovezená vylepšení jezdec - viz náš dřívější článek. Konkrétně Citroën do Polska dovezl upravený zadní diferenciál a také se změnilo rozložení točivého momentu mezi přední a zadní nápravu.

img-responsive

C3 WRC prošla před Polskem úpravami, které ale nebyly jenom z hlavy Mikkelsena | foto: Joel Martin, RallyZone.cz

Kris Meeke nebyl v Polsku k zastižení, avšak zdroj z týmu potvrdil, že i on v těchto oblastech tlačil na změnu. "Teď mám auto, které se více řídí přední nápravou. Když najíždím do zatáčky, tak mám rád auto, které zabrzdím v nájezdu a pak mohu jet zatáčku pod plným plynem. Na Sardinii jsem měl ale auto, které, když jsem zabrzdil a přidal plyn, jelo až moc bokem. To mi nevyhovovalo." 

Nor byl v Itálii až osmý, ale: "Mohl jsem si říct: 'Sakra, to je pomalé, pojedu rychleji'. Jenže kdybych to udělal, tak bych šel do velkého rizika. S autem jsem se necítil sžitý, nedávalo mi takovou zpětnou vazbu, jakou bych chtěl. Nevěděl jsem, jak bude reagovat a poslední věc, kterou jsem potřeboval, bylo havarovat. Jel jsem podle svého plánu, to mi umožnilo získat zkušenosti, které se pak projevily v úpravách před Polskem," obhajuje svoji strategii vítěz Polské rally 2016.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Mikkelsen: Já a Meeke jsme letos mohli Citroënu vyjet titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Rally Hustopeče (CZE)

Pech s Uhlem v Hustopečích neodstartovali

Rally Bohemia (CZE)

Uzávěrka přihlášek na Rally Bohemia se blíží

Rally Hustopeče (CZE)

Hustopeče v galerii Jakuba Machálka

Breen, Craig - Martin, Scott

Snižuje Citroën svoje cíle? Budar bude spokojený s pravidelnými body

Rally Hustopeče (CZE)

Další bronz v řadě pro MOGUL Racing team

Rally Hustopeče (CZE)

Hustopeče v galerii Jana Duška

reklama
reklama

Doporučujeme

Rally Hustopeče (CZE)

Pontus Tidemand chce pokračovat ve vítězném tažení

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. AGROTEC PETRONAS rally 2018 na ČT Sport

  2. O Meekea už projevují zájem ostatní týmy

  3. Návrat Rally Bohemia do Sosnové slibuje velkou show

  4. PEUGEOT RALLY CUP v Hustopečích bez Firly a Kamence

  5. MSR: Do Hustopečí pro dvojité body

  6. Hustopečská premiéra Abarthu 124 Rally

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud