Nejprve k rallyshow v italské Bologni. Sešlo se zde osm jezdců s vozy WRC. Tovární Subaru WRC Markko Martin, soukromá Impreza WRC Francois Duval, Peugeot 307 WRC Toni Gardemeister, byl zde i Jan Kopecký s Fábií WRC. Tuto čtverku doplnili místní jezdci v čele s Alessandro Bettegou s Focusem WRC.
Soutěžící byly rozděleni do dvou skupin, ze kterých postupovali dva. Vždy paralelní dvě jízdy každý s každým ve skupině. Jan Kopecký skončil až třetí, takže na něj zbylo 5.- 8. místo. Z červené skupiny postoupili Markko Martin a Toni Gardemeister, ze zelené skupiny Francois Duval a Simonne Campedelli. V semifinále se utkal Märtin s Campedellim a porazil jej 2:0. Z druhé skupiny se utkali Gardemeister a Duval. Fin porazil Belgičana až ve třetí jízdě.
Finále se jelo na tři vítězství. Nejprve se vedení ujal Toni Gardemeister, v zápětí Martin vyrovnal, 1:1. O vítězi rozhodla až pátá jízda, kde o půl sekundy vyhrál Martin. Třetí místo si porážkou Campedelliho zajistil Duval.
Martin potvrdil, že i po tragické havárii a dlouhé přestávce na své rychlosti nic neztratil, když šlo jen o show. Bohužel, návrat do MS Märtin odmítá.
Druhým podnikem bylo Race of Champions.
V londýnské aréně ve Wembley bylo o víkendu pěkně rušno. Trávník vystřídal asfaltový paralelní okruh. Sešli se zde okruhoví jezdci, jezdci formuloví i jezdci rally.
Bylo se na co dívat, podle zvyku RoC se jezdilo s pěti různými vozy. Nejprve jezdec jede za svůj stát, pak jede za sebe. Vše na kilometr dlouhém asfaltovém kruhu.
RoC má stejného vítěze jako loni. Není jím nikdo jiný než Mattias Ekström Minulý rok tento Švéd ve finále porazil Sebastiena Loeba, letos si poradil s Michaelem Schumacherem, který v posledním kole ve snaze zvítězit udělal hodiny. Ekström vyřadil Toma Kristensena, Travise Pastranu a Andyho Priaulxe, Schumacher si poradil s Henningem Solbergem, Jensona Buttona a Sebastiena Bourdaise.
Celou show sledovalo v londýnském Wembley téměř vyprodané hlediště. Nyní již je už dávno zpět na místě trávník. Šedesát stavbařů asfaltový povrch zbouralo hned pár minut po závodech.