Monte Carlo: A co na to zítra Col de Turini?

Tomáš Musil, 26. ledna 2008, 21:46 Google+

JEZDCI PO TŘETÍ ETAPĚ: Všichni jezdci už vyhlíží zítřejší obávaný a všem dobře známý test Col de Turini, který může dost zamíchat výsledkovou listinou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Rally Monte Carlo

Rally Monte Carlo | foto: Stobart Motorsport

Sdílejte článek

Sebastien Loeb - Citroen Total WRT
Atmosféra je tu opravdu výtečná, všichni fanoušci jsou neskuteční.  Špatná zpráva pro náš tým je, že Dani musel odstoupit ze druhé příčky, pro hodnocení týmů nám to vzalo body, které můžou být později velmi cenné. Na RZ10(Saint Bonnet) jsem jel hodně opatrně, dost to tam klouzalo. Jsem rád, že jsou tyhle zkoušky na severu za námi. Zítřek však může ještě hodně zamíchat kartami, protobych si měl začít hlídat svůj náskok před Mikkem.

Mikko Hirvonen - BP Ford Abu Dhabi WRT
Když jsem se ráno probudil, tajně jsem doufal, že by to mohlo vyjít na druhou příčku, ale že se to povede takhle, to jsem opravdu nečekal. Odstoupení Daniho mně pomohlo, tak že si budu hlídat svoji příčku, jelikož dva body navíc se vždy hodí. Doufal jsem, že bych mohl na Loeba trochu přitlačit, ale prostě to nešlo. Musím pochválit pneumatiky, které v nepříznivých podmínkách seděli opravdu skvěle. Zítra nás čekají čtyři poslední RZ, hlavně nesmíme udělat žádnou chybu. Budeme si hlídat druhou pozici a pokusíme se udržet na trati. Jelikož před Chrisem máme velký náskok, žádný risk nepřichází v úvahu.  Se zítřejší etapou nemám velké zkušenosti, hlavně na Col de Turini nevím co čekat. Místy bude sníh, led a na vrcholku zřejmě mlha, tak že to bude hodně náročný test.

Chris Atkinson - Subaru WRT
Jeli jsme, co to dalo, ale bylo to dost těžké. Minulý rok to zde bylo trochu jiné, ale adrenalin a tlak, který je na vás vyvíjen, je pořád stejný. Někdo si myslí, že RZ10 je nejnebezpečnější část rally, ale já jsem si tento test oblíbil. Je to skvělý pocit být na bronzovém stupínku, ovšem pozor! Zítra nás čekají velmi náročné zkoušky, především dobře známá Col de Turini. To je zkouška, kde opravdu nevíte, co čekat. Duval s tím má více zkušeností, což je určitě velká výzva, pro nás je však hlavní zůstat na třetí příčce.
Francois Duval - Stobart VK M-Sport Ford WRT

Z auta mám velmi dobrý pocit, oproti včerejšku veliké zlepšení. V pomalejších pasážích jsme byli hodně rychlí, v těch rychlejších máme navíc. Čím dál tím víc se do toho začínám dostávat, ale pořád bych měl být opatrný. I když pojedeme na plno, ztrátu, kterou máme na Atkinsona, asi nedoženeme. Snažit se na něj vyvíjet tlak by bylo riskantní, obzvláště panují-li na trati takovéhle nepředvídatelné podmínky.

Petter Solberg - Subaru WRT
Dneska se nám opět dařilo a řekl bych, že máme velice slibnou pozici. Ráno to na trati klouzalo, ale odpoledne už to bylo lepší. Občas byl problém udržet se na trati, navíc jsme během poledne udělali nějaké změny na autě, přesto jsme s pátým místem spokojeni. Na těchto úzkých a rychlých tratích je zde velice snadné udělat chybu, proto musíte je na 110% procent. Těším se na zítřek, především na slavnou Col de Turini. Uvidíme, jak nám to zítra bude klapat. Stát se může cokoliv.

Gigi Galli - Stobart VK M-Sport Ford WRT
Ráno to bylo malinko těžší, byla zima a na trati to klouzalo. Bylo lepší trochu zpomalit, být opatrný a nechybovat. Odpoledne to už bylo lepší. Na suché trati jsme jak já, tak i auto a pneumatiky odvedli opravdu dobrou práci. Stále je však pro mě podstatné dojet do cíle a odvést si co nejvíce poznatků z chování našeho auta.

Per-Gunnar Andersson - Suzuki WRT
Jsem příjemně potěšen z výkonu, který jsme dneska podali. Zároveň jsem zase o něco zlepšil techniku řízení. Snažil jsem se trochu míň dupat na brzdu a spíše řadit na vyšší stupně, což se pak projevilo i na našich dosažených časech. Obecně vzato se pro nás dneska vyvíjelo vše nad očekávání, a jestli zítra podáme takový výkon jako dnes, bude to naprosto fantastické. Důležitá však bude maximální koncentrace, nejdůležitější je dojet do cíle.

Henning Solberg - Stobart VK M-Sport Ford WRT
První půlka dne se pro nás nenesla zrovna v dobrém stylu. Neměl jsem z auta tak dobrý pocit, moc jsem si nevěřil, a proto jsme ztráceli.  V servisu jsme pak museli provést drobné změny. Druhá půlka dne byla tedy mnohem lepší. Hlavně musím mít na paměti, že zde především sbírám zkušenosti s tímto povrchem. Zítra nás čekají velice oblíbení RZ, tak že se velmi těším, hlavní však bude neudělat žádnou chybu.

Matthew Wilson - Stobart VK M-Sport Ford WRT
Dnešní etapu jsem dokončil se vztyčenou hlavou. Postupem času jsem získával více a více sebevědomí, více jsem se sžil i s autem a pneumatikami. Doufám, že to bude zítra pokračovat.

Khalid Al Qassimi - BP Ford Abu Dhabi WRT
Ráno a pak i odpoledne jsme zaznamenali velké problémy s brzdami. S mým spolujezdcem Michaelem Orrem se nám to ale nepodařilo vyřešit. Proto doufám, že to se to našim mechanikům podaří do zítřejšího rána opravit. Hlavní cíl je nabrat další zkušenosti.
Vytisknout

Diskuze: Monte Carlo: A co na to zítra Col de Turini?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Rally Hustopeče (CZE)

Hustopeče nadále v tradičním formátu

Valašská Rally (CZE)

Spokojenost i rozpaky u Samohýl Škoda Teamu po Valašce

Kohn, Filip

Filip Kohn v Maďarsku vítězný, nyní jej čeká Rally Croatia

Valašská Rally (CZE)

Valašská rally - fotogalerie Kuby Machálka

Valašská Rally (CZE)

Valaška láká do ValMezu už na sobotu

Březík, Adam - Krajča, Ondřej

Samohýl Škoda Team přezbrojil na Škodu Fabia RS Rally2

reklama

Doporučujeme

Rally Monte Carlo

Monte Carlo: Smůla dvojek Citroënu a Fordu...

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud