Kompletní letošní sezonu absolvoval Tarabus společně se spolujezdcem Danielem Trunkátem s Fiatem Grande Punto Abarth S2000. S tímto italským speciálem nakoukl i do kolotoče mistrovství světa, kde se mu podařilo bodovat v kategorii produkčních vozů při rally Norway. Naopak v Portugalsku si vyzkoušel pevnost a bezpečnost Fiatu, protože na shakedownu tamní soutěže předvedl „kolostřešní etidu“ a do soutěže nakonec ani neodstartoval.
Po zjištění pevnosti italského speciálu si v závěru sezony vyzkoušel další a v mnoha ohledech lepší speciál domácí značky Škoda Fabia S2000, což 32 letý soutěžák po svém vsetínském startu s mladoboleslavským speciálem potvrdil. "Všechny S2000 jsou si velmi podobné, ale fabia má rozhodně lepší podvozek," řekl Tarabus.
I když start s fabií nedopadl na vsetínské soutěži dobře. Posádka musela pro technickou závadu odstoupit již po třetí rychlostní zkoušce, mělo seznámení s novým speciálem z dílen italského týmu DP Autosport pokračovat o minulém víkendu v Itálii. Ze startu na soutěži italského sprinterského šampionátu nakonec sešlo a proto je pro zlínského jezdce těžší rozhodnout o soutěžním náčiní na příští sezonu.
Zda tedy zůstane Jaromír Tarabus v příští sezoně věrný značce Fiat či přesedne do Škody je závislé na mnoha aspektech, z nichž hlavní roli hrají finance. Jedno je ale jisté, společně s Danielem Trunkátem by měli startovat v kompletním domácím mistráku, vybraných sprintech a rádi by se opět ukázali na některé soutěži v zahraničí.