Více než měsíc neseděli Adam s Martinem v závodním autě. Předposledním závodem byla Rally Tatry, kde obsadili 7. místo ve třídě a 3. místo v Tatransko – Valašském poháru. Proto se kluci těšili, jak si užijí závod v okolí Mladé Boleslavi - Bohemia rally. Pohled do časového harmonogramu přinesl jisté rozčarování, kdy atraktivní rychlostní zkoušky vystřídaly nekonečně dlouhé přejezdy. Přesto se Adam s Martinem zakousli do první rychlostní zkoušky, i když také tady byla rozpačitost na místě. „První zkouška Městská byla doslova protrápená, protože byla celá na žulových kostkách, které byly po několika průjezdech vytahány ven. Navíc nebylo kdy zahřát gumy a brzdy, neboť na zkoušku jsme jeli přímo ze startovní rampy. Hrozil kontakt s obrubníkem a poškození vozu. Takový charakter zkoušky podle mne neměl dobrý ohlas u jezdců a věřím, že ani na magistrátu po shlédnutí původně vydlážděné cesty,“ vrátil se k úskalí z úvodu Bohemia rally Adam Fabrika. Po padesátikilometrovém přejezdu, který byl stíhatelný pouze pro posádky, které neměly potřebu měnit pneumatiky, přišla na řadu RZ Chloudov. Zde se Adam s Martinem pěkně svezli a těšili se na další erzetu, kterou byla RZ Zlatá, nad kterou se však přehnal déšť. „To nás potěšilo. Ze servisu jsme totiž vyjížděli na mokrých gumách a na prvních dvou zkouškách nepršelo. Vše po startu odsýpalo, jak mělo, i tempo se stupňovalo a měli jsme z jízdy dobrý pocit. To ale netrvalo věčně. Asi dva kilometry před cílem ve sjezdu v serpentinách, kdy bylo auto odbrzděné a nachystané k zatočení do zatáčky, šlo nesmyslně rovně a my vylétli ven z trati. Cestou jsme pobrali pár keřů a Mitsubishi nakonec zůstalo viset na pařezu zadní částí ve vzduchu a čumákem do zatáčky,“ přiblížil momenty odstoupení jezdec z Březůvek u Zlína. Bylo jasné, že pro posádku etapa skončila. Pořadatelé pustili doprovod pro poškozené auto až po druhém průjezdu erzetou a v servise mechanici zjistili, co způsobilo havárii. „Na vině byl rozlomený zadní brzdový kotouč, který se zaseknul o rameno nápravy, a tím pádem se zablokovala zadní kola. Byli jsme nemile překvapeni, protože kotouče neměly takřka nic odjeto a destičky byly zcela nové. Po bližším ohledáni jsme zjistili, že to byla vada materiálu v místě lomu. Lze jen říct, že ani na nové věci se spolehnout nedá, že je to jen technika. Proto jsme byli rádi, že se nám to nestalo v nějaké rychlé pasáži před tím, ale relativně v malé rychlosti,“ vysvětlil důvod opuštění tratě Adam Fabrika.
Nyní čeká na Adama Fabriku a Martina Fabiána vrchol sezóny – domácí Barum Czech Rally Zlín. Celý tým včetně posádky se na nejpopulárnější soutěž u nás velmi těší. Před Barumkou prošlo závodní Mitsubishi důkladnou kontrolou a povinnými repasemi. Krátce před startem si Adam s Martinem auto ještě vyzkoušejí při testu funkčnosti tak, aby se vyvarovali banálních závad v úvodu soutěže. „Na domácí soutěž se pochopitelně velmi těšíme. Barumka má své velké jméno a fanoušci zde vždy vytvoří skvělou diváckou kulisu. Navíc zde bude spousta našich přátel, takže se chceme ukázat v co nejlepším světle. Konkurence se sjede do Zlína, jako obvykle, velmi pestrá a silná, ale my se budeme snažit trošku naše soupeře potrápit. Tímto bychom rádi pozvali všechny naše fanoušky, přátelé a známé, aby přijeli na Barumku shlédnout umění soutěžních jezdců a zároveň nás i podpořit. Těšíme se na setkání s vámi,“ pozval příznivce týmu do Zlína Adam Fabrika.