„Když jsem se tuto informaci poprvé dozvěděl, hodně mě to překvapilo. To si vážně všichni myslí, že jsem takový šašek, abych v době, kdy mám platný kontrakt s Fordem, podepisoval smlouvu s jinou automobilkou? Sám vůbec nevím, jak to se mnou bude v příští sezóně vypadat. Jestli a v jaké pozici zůstanu u soutěží, v jiné motoristické disciplíně nebo se ze sportu stáhnu úplně,“ reagoval na zprávu o podpisu se Subaru samotný Marcus.
Obdobně se k celé situaci vyjádřil i šéf Subaru World Rally Teamu Chris Taylor: „Většinou se nad neověřenými informacemi v médiích jen pousmívám, v tomto případě jsme se po dohodě s vedením celého týmu rozhodli informaci o podpisu smlouvy s Marcusem Grönholmem dementovat. Samozřejmě, že bych jej rád viděl za volantem Subaru Impreza WRC, ale příliš nevěřím, že by se to v nejbližší budoucnosti podařilo zorganizovat.“
Nejbližší budoucnost této finské soutěžácké legendy zatím tedy není příliš jasná. Kromě nabídky od Fordu na starty v soutěžích mistrovství světa v příštím roce dostal Marcus také neoficiální návrhy od Subaru, Adapty a Suzuki. Další možnou variantou pro Grönholma je podílet se na testech speciálu S2000 vyvíjeného M Sportem. S poslední seriózní možností pak přišel Andreas Eriksson, kterému se podařilo sehnat finanční prostředky na start dvou vozů Ford Fiesta v rallycrossovém mistrovství Evropy a rád by do druhého vozu posadil právě Marcuse Grönholma. Nutno dodat, že dvojnásobný mistr světa v automobilových soutěžích si právě na rallycrossový Ford Fiesta letos zvykal a to více než obstojně. Mohli jsme ho vidět zářit například ve Švédsku, kde fantasticky zvítězil.
Příznivci tohoto sympatického Fina mají ještě letos možnost ho spatřit za volantem vozu WRC a to v Itálii na Bettegově memoriálu, kde Marcus bude startovat s Fordem Focus WRC. Podívaná to bude určitě zajímavá. Vžďyť, kdo si v současnosti dokáže představit Grönholma v jiném voze než je Ford?