Rychlostní zkoušky
V příštím roce nebude délka rychlostní zkoušky nikterak omezena. Nicméně, délka rychlostních zkoušek mezi jednotlivými servisy by neměla překročit 80 kilometrů. Délka ostrých kilometrů v průběhu celé soutěže by se měla pohybovat mezi 300 – 500 kilometry.
Servisní park
V průběhu každé soutěže bude zřízen hlavní servisní park. Pořadatel však bude mít možnost zažádat u FIA o přesun areálu během soutěže, pokud k tomu budou pádné důvody. Potěšující zprávou je, že v servisním areálu budou mít diváci přístup k jednotlivým týmům nejen zepředu, jako tomu bylo doposud, ale i zezadu.
Hodnocení značek
Pro hodnocení značek jsou povoleny všechny přihlášené vozy, včetně současných vozů WRC. Přihlášené značky (např. Citroen, Ford) se musí zúčastnit všech soutěží v kalendáři a musí startovat s vozy homologovanými v roce 2009. Přihlášené týmy (např. Stobart, Munchis) musí startovat minimálně na osmi soutěžích, včetně jedné mimoevropské a Turecka s jedním nebo dvěma vozy, které mohou být homologovány i před rokem 2009.
Noční rychlostní zkoušky
Noční rychlostní zkoušky jsou na příští rok povoleny, ale nesmí tvořit celou jednu etapu.
Shakedown
Stejně jako tomu bylo v letošním roce ve Španělsku, se v příští sezoně může shakedown uskutečnit na trati rychlostní zkoušky.
Zpoždění v ČK
Maximální zpoždění mezi dvěma časovými kontrolami bylo prodlouženo z 15 na 30 minut, avšak za jednu etapu zůstává stávajících 30 minut.
Další změny, které byly navrhovány, nebyly prozatím schváleny a Světová rada motoristického sportu se dohodla na jejich odložení.
Komerční sdělení