Prvotní eufórie ze začátku roku se, zdá se, vytrácí. I když by značka Mini mohla marketingově táhnout, tak jsou jednání s potencionálními sponzory všeljaká, jen ne úspěšná. Už týdny bojuje šéf Prodrivu, David Richards, o to, aby dodržel svoji dohodu s BMW (majitel Mini) a sehnal nějakého sponzora. Doposud se mu však nezadařilo. Teď ho ale začíná již docela tlačit čas.
Na společném jednání výrobců, promotéra a FIA se David preventivně optal, jestli by bylo možné trochu pozměnit pravidla. Boss Prodrivu vyložil karty na stůl: Momentálně má peníze jen na sedm nebo osm soutěží, ale v žádném případě ne na celou sezonu.
Pokud by měla být FIA striktní, tak by se Mini do mohlo zapsat. To by také znamenalo, že by nemohla být provedena nová homologace speciálu Mini John Cooper Works, která je plánována na začátek března. Týmu by se tak nedostalo nejen potřebných vylepšení, ale celý projekt by byl ve slepé uličce.