Citroën byl mezinárodní automobilovou ferderací, FIA, vybrán jako dodavatel vozů pro Juniorský šampionát. Federace se totiž rozhodla, že junioři dostanou silnější techniku - vozy R3. Tento požadavek dokázala splnit pouze Francouzská značka. Jednání probíhala poměrně dlouho.
Citroën přitom už v prosinci potvrdil pokračování své Citroën Top Driver Serie. Jednání s FIA byla dotažena do zdárného konce až v lednu. Smlouva byla podepsána na 2 roky, po tu dobu bude Citroën dodávat identické vozu DS3 R3T. V roli dodavatele vozů pro JWRC nahrazuje Citroën M-Sport.
Zároveň byl Michelin oznámen jako partner série. Junioři pojedou v rámci 6 evropských soutěží. První soutěží, kterou mohou mladíci zvolit, bude Portugalsko. Pro soutěže ve Švédsku a Monte Carlu přišla dohoda až moc pozdě. Nový juniorský mistr bude odměněn 6 starty s DS3 R5 v MS v roce 2015.
Mladíkům se nabízejí hned tři série, což je skvělá příležitost pro vstup nových talentů do MS.
M-Sport se s danou situací dokázal vyrovnat neuvěřitelně rychle a pro vozy Ford Fiesta R2 našel uplatnění. Společně se společností D-MACK se rozhodl vypsat novou sérii pro mladé piloty, kteří pojedou s identickými Fiestami R2. Vítěz bude odměněn 7 soutěžemi ve WRC s Fordem Fiesta R5 v roce 2015.
M-Sport se rozhodl s Citroënem bojovat hlavně cenou - zatímco sezona v novém JWRC s vozem Citroën DS3 R3T vyjde na 260 000 EUR (bez daně) plus cestovní náklady a poplatky za přihlášení do soutěže, tak sezona v Drive DMACK Fiesta Cupu vyjde kolem 120 000 EUR (cena pro vůz).
Fiesty R2 pojedou na 5 soutěžích - v Portugalsku, Polsku, Finsku, Německu a Francii. "Tento cup je finančně schůdná nabídka pro mladé jezdce, jak se prezentovat v MS. Podle našich zkušeností můžeme očekávat tvrdý souboj a nemusím zdůrazňovat, že jsem opravdu velmi napjatý, jaké nové talenty se objeví," říká Malcolm Wilson.