Hyundai nový speciál kategorie World Rally Championship neustále někde testuje a teď by na tým mělo čekat už jen finální dolaďování motoru a aerodynamiky speciálu. Pak už požádají FIA o homologační proces. Šéf týmu, Michel Nandan, britskému Autosportu řekl: "Ačkoliv zde jsou stále nějaké malé evoluce a to jak na šasi tak i na motoru, které přijdou později během tohoto roku, tak tato specifikace auta už je poměrně blízká té, se kterou pojedeme příští rok ve WRC."
"V dalších testech vyzkoušíme nějaká vylepšení na motoru. Také se na autě objeví vylepšený aerodynamický balíček. V srpnu jsme začali s asfaltovými testy a v říjnu s nimi budeme pokračovat. Mezitím budeme pokračovat také v našem soustředění se na šotolinové testy, abychom se přichystali na začátek sezony před tím, než se v prosinci v rámci přípravy na Rally Monte Carlo přejde zase na asfalt," pokračuje Monačan v čele týmu Hyundai Motorsport.
Vývojový tým tak má plné ruce práce, k tomu přidejme, že na Korsice čeká první ostrý debut na speciál i20 R5. Za jeho volantem se objeví testovač továrního týmu, Kevin Abbring. S dalším speciálem v soukromých rukou pojede pilot seriálu Formula E a World Endurance Championship (WEC), Stéphane Sarrazin. Se třetím vozem by se měl objevit 23letý italský mladík, Fabio Andolfi.