Na start soutěže se postavila nově složená posádka Pavel Urban – Jiří Švec. Cílem rally bylo vyzkoušet vůz po opravě převodovky a hlavně bylo se sehrát s novým spolujezdcem. Obojí se povedlo, v týmu panuje spokojenost.
V konkurenci si posádka také nevedla špatně. Velmi všem ujeli bratři Bočkové co ty na to. „Bočkovci jsou úplně jinde než my, dá se říct, že v autě mají všechno co homologace dovolí a je to top auto v naší kategorii. Jede jim to naprosto úžasně,“ říká jezdec
Z výsledkové listiny to vypadá, že se jela pěkná hrana. Deset aut okolo posádky Pavla Urbana jelo v deseti vteřinách. „To tak opravdu vypadá, ne my jsme hranu opravdu nejeli, užíval jsem si klouzání po šotolině a čekal co se pokazí. Šotolina dala vzpomenout když jsme kdysi s Felicií vyrazili na Slovensko na rally Hurbanovo, která byla komplet na šotolině,“
Když jsi čekal co se pokazí, dočkal ses něčeho? Dočkal. Na poslední zkoušce se nám utrhl už druhý držák motoru a převodovky, takže nakonec jsme byli rádi, že jsme přejeli rampu. S těma držákama budeme muset něco urychleně vymyslet. Druhý problém měl řidič. Auto má malý rejd a do těch pracáků v retardérech se musí na ručku. Jednou to nevyšlo a lízli jsme zádí strom, takže budou i karosářské práce.“, dodává jezdec.
Další otázka směřovala na další podniky v sezóně. Posádka se zúčastní domácí soutěže Rally Krkonoše. „Loni jsme zde startovali a moc se nám líbily tratě, pokud budou letos stejně dobré, bude to pěkní svezení,“ Zde je cíl opět se sžívat se spolujezdcem a vyzkoušet auto. „ Letos je důležité si letos vyjet pro Jirku národní licenci, potom bychom mohli do sprintů. Pokud vše dojedeme a nepokazí se technika tak určitě ulovím spolujezdce a pojedeme Bohemku,“ uzavírá Pavel Urban.
Posádka startuje za podpory firem FILTR ZEOS s.r.o., MONTS s.r.o.; KOVOLAK PROFI s.r.o. a Autoopravna ZÁKOUTSKÝ. Mediální podporu zajišťuje internetový portál RALLYZONE.CZ.
Druhým vozem pod hlavičkou Královehradeckého rally klubu byla posádka Luboš Picek – Jiří Kunst. Pro tuto posádku skončila soutěž po osmi stech metrech první rychlostní zkoušky, když se ve Fabii roztrhl unášeč v převodovce. Takový výpadek přijde člověku opravdu líto.
Třetím vozem byla posádka Michal Ciller - Radek Koťátko s Fabií A5. V polovině soutěže se úspěšně prokousávali soutěží. Ve druhé polovině soutěže začali mít problémy s motorem, které vyvrcholily v posledním testu, kdy se motor rozpadl definitivně.
Text: RallyZone.cz / Tomáš Urban
Foto: RallyZone.cz / Martin Trdla