Jednodenní soutěže sice pro letošní sezonu ztratily mistrovský status a jsou vypsané jen pro vozy s jednou poháněnou nápravou, právě to je však vodou na mlýn zlínského týmu CERS performance, který letos zamířil do nejvyšších sfér kategorie 2WD. Po slibném druhém místě na zmíněné Valašce však Ondřej Bisaha s Petrem Pížou, kteří letos startují s Citroënem DS3 R3T MAX, ve Vyškově nedobrovolně chyběli. Chuť si ale spravili v Pačejově, kde v hodnocení 2WD suverénně zvítězili stylem start-cíl! „Kvůli preventivní prohlídce motoru jsme na Vyškov neměli auto. Ani příprava na další podnik nebyla snadná, kvůli dlouhé dopravě komponent z Francie mohli mechanici auto složit až těsně před Pačejovem. Čerstvě poskládané auto jsme pořádně otestovali vlastně až na prvních erzetách, poslední mouchy se ale podařilo vychytat hned v prvním servisu a pak už jsme si Pačejov jen užívali. Bude to vypadat jako reklama, ale jsem opravdu hrdý na náš tým! Všichni žijeme rally a technikou, je úžasné být součástí něčeho, co tak skvěle funguje,“ řekl nadšený Ondřej po dojezdu do cíle pačejovské rally.
Západočeská rally byla poslední ostrou prověrkou před vrcholem letošní sezony, Barum Czech Rally Zlín. Moravský podnik zařazený do mistrovství Evropy je pro CERS performance domácí, a o to prestižnější záležitostí. Ondřej Bisaha do barumky díky registraci do mistrovství Evropy nastoupí jako jeden z prioritních jezdců ERC3. Společně s navigátorem Petrem Pížou na něj tedy čeká bohatý program – v pátek ráno kvalifikace, na základě jejíchž výsledků si registrované posádky zvolí startovní pořadí, a následně téměř dvouapůldenní závodní maraton v kopcích okolo Zlína. „Oproti původním plánům ze začátku roku jsme nakonec letošní mistrovství Evropy z našeho programu vypustili, i tak ale bude o co bojovat. Jde nám o důležité body do českého mistrovství, které se na Barum rally násobí koeficientem 1,5, ale hlavně jde o naši nejprestižnější rally, takže se zkrátka budeme snažit zajet co nejlepší výsledek – hlavním cílem je vyhrát kategorii 2WD,“ naznačuje své smělé ambice před moravskou soutěží Ondřej Bisaha.
Co nejlepší výsledek by chtěl vybojovat také Marcel Svačina, který se letos pravidelně účastní seriálu MČR. V něm mu aktuálně patří druhé místo ve třídě 6 a i v tomto případě platí, že výsledek z Barum rally bude důležitý pro celý šampionát. Svačina má na co navazovat – na barumce naposledy startoval v roce 2013, kdy ve velice silné konkurenci zajel vynikající celkové třetí místo v rámci třídy 6. I letos jej fanoušci uvidí za volantem jeho obvyklého Citroënu C2R2 Max, který těsně před zlínskou soutěží dostal nový motor. Na sedadle spolujezdce se jako už tradičně usadí Petr Těšínský.
Letošní Barum Czech Rally Zlín se také postará o dvě týmové premiéry – poprvé se na její trať vydá Martin Tomečka. Se spolujezdcem Martinem Trlifajem na rychlostní zkoušky a vstříc početné konkurenci vyjede s tradiční Hondou Civic VTi. A Tomáš Guryča, který na barumce odstartoval už vloni, zažije závodní debut s vozem skupiny A – letos s navigátorem Markem Topičem moravskou rally absolvuje s vozem Škoda Fabia R2.
Aktuální novinky z týmu včetně fotografií, videoklipů a zpráv můžete najít na adresách www.cersperformance.com a www.fb.com/cersperformance!