Pro Dunovský Peugeot Rally Team byla Barum Czech Rally jednou z nejdůležitějších soutěží sezóny, protože právě na téhle rally se bodový výsledek násobí koeficientem 1,5 a každoročně se zde sjede velká konkurence domácích i zahraničních jezdců se špičkově připravenou technikou kategorie R2. V rámci juniorského mistrovství Evropy přijelo letos do Zlína množství kvalitních a zkušených závodníků a ti se většinou stali soupeři posádce Dunovský Peugeot Rally Teamu startující s vozem Peugeot 208 R2.
Už v první etapě Václav Dunovský s Petrem Glösslem patřili mezi nejrychlejší závodníky ve skupině 6 a také mezi nejrychlejší závodníky s dvoukolkami. Během všech devíti rychlostních zkoušek sváděli tvrdé souboje o vteřiny zejména s kolegy Marešem a Hlouškem s Peugeotem 208 R2 a zdatně sekundovali nejrychlejším evropským juniorům. Václav Dunovský, ale v sobotu nebyl se svým výkonem úplně spokojený a v jeho jízdě dle vlastních slov chybělo více klidu. Jako živou vodou polití vyrazili Václav Dunovský s Petrem Glösslem do druhé etapy Barum Rally a úvodní dvě rychlostní zkoušky vyhráli. V tu chvíli se jim podařilo se bezpečně usadit na první pozici třídy 6 v hodnocení Mistrovství České republiky a udržet ji až do cíle. To bylo ostatně předsevzetí Dunovský Peugeot Rally Teamu před startem Barum Rally. Prioritou byl maximální bodový zisk ve třídě 6, a co nejvíce bodů do hodnocení kategorie 2WD, kde se mladíkům s Peugeotem 208 R2 podařilo dosáhnout na skvělé druhé místo v MČR. Jedna z nejnáročnějších soutěží Mistrovství České republiky v rally, populární Barumka, tedy pro tým dopadla na výbornou a Václav Dunovský s Petrem Glösslem rázně vykročili za obhajobou vítězství ve třídě 6 v celkovém hodnocení šampionátu.
Václav Dunovský, jezdec Dunovský Peugeot Rally Teamu: „V prvních kilometrech Barum Rally jsem na sobě cítil dlouhou pauzu v závodění, kterou jsem od poslední soutěže měl. Díky testu před soutěží to nebylo tak zlé, ale stejně jsem ze začátku nebyl v top rozpoložení a necítil potřebnou pohodu za volantem. Na úvodní rychlostní zkoušce v ulicích Zlína jsme si užívali neskutečnu diváckou kulisu, ale podařilo se nám dojet jedno z aut, které nás trochu zpomalilo. Nebylo to ale nic závažného. V úvodu první etapy jsem se cítil trochu svázaný odpovědností za výsledek a z toho, abychom neudělali zbytečnou chybu. Jeli jsme pocitově docela rychle, ale časy nebyly úplně ideální a naše jízda byla možná až příliš opatrná. Paradoxně se mi začalo více dařit s přicházejícím šerem a tmou, kdy jsme proti konkurenci zrychlovali a byla to zásluha hodně precizního rozpisu, který nám naprosto seděl. Do nedělní etapy jsme vyráželi jen s malou ztrátou na naše soupeře, a když se na to dívám zpětně, tak to vlastně byla asi ta nejlepší pozice, kterou jsme mohli mít. Soupeře jsme měli před sebou a viděli jsme jejich časy. Celkově byla ale druhá etapa naprosto odlišná a my jsme se probudili v úplně skvělé náladě a pohodě. Jízda se uklidnila, byla velmi rychlá a plynulá a výsledkem byly dva zajeté nejrychlejší časy. Bylo to na hodně dlouhých a fyzicky náročných zkouškách a potvrdilo se nám, jak dobrá byla příprava před soutěží. Neměli jsme ani v cíli rychlostní zkoušky problém udržet koncentraci a mohli jsme se naprosto soustředit na svůj výkon a i ve velkém vedru jsme netrpěli únavou. Je pravdou, že jsem třeba rychlostní zkoušku Pindula už v minulosti několikrát jel, ale tahle zkouška je tak náročná a každý rok trochu jiná, že i tady je dokonalý rozpis nezbytný. Nám se na Barumce skutečně povedl a to mělo podstatný vliv na náš úspěch. Měli jsme také trochu sportovního štěstí, protože jsme do cíle první Pinduly už dojížděli na pomalém defektu. Z celkového výsledku v mistrovství ČR mám velkou radost, protože jsme splnili zadání, které jsme měli. Těší mě ale také třetí místo mezi evropskými juniory a to, že jsme s nimi odjeli rovnocenný závod. Velkou radost mám z toho, že jsme byli v cíli Barum Rally nejrychlejším Peugeotem a mohli jsme tak dokonale reprezentovat značku. Celou soutěž jsem se mohl maximálně spolehnout na náš Peugeot 208 R2 a za to chci poděkovat celému týmu, který se jeho přípravě věnoval. Na téhle dlouhé a náročné soutěži auto dost trpělo, dostalo neskutečné množství ran na podvozek, a přesto nás bezchybně dovezlo do cíle. Díky moc našim hlavním partnerům Peugeot ČR a TOTAL a děkuji také spolujezdci Petru Glösslovi, za jeho výkon a fanouškům za, pro tuto soutěž tradiční, divácký kotel podél jednotlivých RZ. Barumka je těžká soutěž a uspět tady s Peugeotem má pro nás obrovskou váhu.“