„Kromě nového vozu jsem si na Vyškově vyzkoušel i šotolinu. V prvním průjezdu jsem si vůbec nevěřil a jel jsem až moc opatrně. Před startem druhé vložky jsme čekali asi patnáct minut a tak jsme do testu odjeli s úplně studeným autem. Z toho jsem byl trochu rozhozený, protože nefungovaly ani gumy ani brzdy. V úvodu soutěže jsme ztráceli asi 3 sekundy na kilometr. V druhých průjezdech jsem se pokusil zrychlit a podařilo se mi snížit ztrátu na 1,5 sekundy na kilometr. Nové auto lépe brzdí, tak jsem si jistější při hledání brzdných bodů z vyšších rychlostí. Ve čtvrté erzetě se mi podařilo trefit retardér, který byl hodně zavřený. Za to nás čekala penalizace, ale naštěstí jsme nic neudělali autu. Když bych to shrnul, jeli jsme teprve podruhé a pro nás je důležité hlavně sbírání zkušeností, což je možné jenom odjetými kilometry. Díval jsem se na onboardy a je z nich patrné, že oproti Kopné je naše jízda mnohem plynulejší, čeká nás ale ještě hodně práce,“ hodnotil svůj druhý ostrý start s Peugeotem R2 Jan Dvořák.
„Po dvou odjetých závodech je složité cokoliv hodnotit. Peugeot 208 R2 je sofistikovaný závodní vůz a pro jezdce, který před tím s ničím jiným nejel, to není úplně jednoduché. S Honzou testujeme, předávám mu svoje zkušenosti a postupujeme krůček po krůčku. Během Vyškova dokázal zrychlit téměř o 2 sekundy na kilometr a to je poměrně slušný progres. Stále jsme ale ve fázi seznamování se s autem, tak jedeme staré pneumatiky ještě po Filipu Marešovi. Vůz jsme nastavili do varianty soft podle Peugeot sportu. Na další závod přenastavíme odklony na přední nápravě, ale více úprav dělat nebudeme. Největší úkol dostal spolujezdec Jirka Kalkus, který musí do Pačejova zhubnout dalších 8 kilo,“ vypráví s úsměvem Jiří Brynda z týmu BRYNDA Racing.
Šestadvacátý ročník Rally Vyškov dokončil Jan Dvořák s Jiřím Kalkusem na 11. místě ve třídě 6. Dalším podnikem v kalendáři mladé posádky je XXXIX. ročník Rally Pačejov ve dnech 27. A 28. července 2018.