Projekt WRC dostal zelenou. V Korei už polykají dva prototypy kilometry, zároveň s tím hledá Hyundai v Evropě, poblíž své centrály v neměckém Offenbachu, vhodné prostory pro umístění týmu. Zde by v budoucnu neměl sídlit pouze závodní tým, ale také sportovní oddělení značky (něco jako BMW M nebo Volkswagen R GmbH).
I z tohoto důvodu se Hyundai tentokrát rozhodl vzít návrat do MS do svých rukou, ne jako v letech 2000-2003, kdy jim vozy stavěl externí dodavatel (britský MSD). Spolupráce tehdy neprobíhala moc hladce. Spory se vedly například o velikost rozpočtu. Nakonec celý spor skončil u soudu, protože z Koree nedošly do Anglie slíbené peníze. Hyundai musel následně zaplatit rekordní pokutu za to, že z MS odešel dříve, než měl.
Tentokrát by vše mělo probíhat lépe. Jako technického ředitele by měli mít Korejci najmutého Michaela Nandana, který byl šéfem vývoje rallových vozů jako Peugeot 206 WRC, Peugeot 307 WRC nebo Suzuki SX4 WRC. Teď by měl pracovat na i20 WRC, které by v budoucnu mělo konkurovat Volkswagenu Polo R WRC, Fordu Fiesta RS WRC, Citroënu DS3 WRC a případně MINI John Cooper Works WRC.
Úspěšné rally auto se ale dá postavit pouze pokud má tým k dispozici odpovídající rozpočet. Jinak by Hyundai hrál pouze druhé housle. Teprve se ukáže, jestli se Korejci i v tomto bodě poučili z předešlých chyb. Další informace bychom se měli dozvědět na prezentaci i20 WRC na autosalonu v Paříži, který proběhne na konci září. Značka by tam mohla uveřejnit, od kdy hodlá svůj stroj do WRC nasazovat.