I když se VW v Argentině postaví na start v roli jasného favorita, tak jejich šéf, Jost Capito, mírní přehnaná očekávání. "I přes úspěchy na úvodních závodech sezony jedeme do Argentiny s chadnými hlavami. Rally Argentina pro nás tvoří novou výzvu. Člověk by neměl zapomínat, že Polo R WRC je úplně nové auto, které zde bude slavit svoji premiéru. Spolehlivost celého balíku byla na prvních čtyřech soutěžích velmi dobrá. Je jedno, jestli se bavíme o Polu R WRC, jezdcích nebo týmu - celkově jsme vytěžili maximum."
Sébastien Ogier mohl doposud získat tři vítězství v této sezoně: "Samozřejmě bychom chtěli pokračovat jako doposud a v nejlepším případě ubránit vedení v šampionátu až do konce sezony. Budeme také ale spokojeni, když budeme moci v Argentině opět zabojovat o podiové umístění. Argentina se na první pohled zdá být šotolinovou soutěží jako každá jiná, ale první dojem klame. Podklad je totiž hodně měkký a písčitý. To znamená, že cesty jsou při druhých odpoledních průjezdech často hodně zničené, což dává hodně zabrat materiálu."
A Jak se Ogier těší na souboj s Loebem? "Těším se na duel se Sébastienem. Ve Švédsku jsme měli dobrý souboj a zde to také nebude jednoduché. Nicméně můj hlavní zájem bude směřovat k mým rivalům v šampionátu."
To Jari-Matti Latvala nezažil zase až tak povedení vstup do sezony. V Portugalsku však už dokázal dojet na bedně. "To, že jsem v Portugalsku dojel na podiu, mi pomohlo zbavit se tlaku, který jsem na sebe sám vyvinul. Ze strany týmu nebyl absolutně žádný tlak. Šlo hlavně o očekávání, která jsem měl. Proto pro mě má podium z Portugalska velký význam. Místní šotolinové cesty jsou z části velmi úzké a nenabízí moc místa. Jsou ale také měřené zkoušky, které jsou širší a dá se na nich jet rychleji. Celkově musíte auto řídit velmi precizně."
V Portugalsku se k týmu také poprvé připojil nováček u týmu, Andreas Mikkelsen. "Celkově jsem s moji první rally pro VW velmi spokojen, i když jsou některé body, ve kterých se můžeme zlepšit."