"Soutěžit ve WRC na standardní úrovni by nás stálo zhruba 40 milionů EUR. My těchto 40 milionů EUR nemáme. Ale i pokud bychom tuto částku měli, stálo by to za to? Volkswagen do šampionátu přišel a hodně zde zainvestoval, ale z toho co slyším, tak nejsou v Německu zcela spokojeni s návratností investice.
Takže to [vstup do WRC] není naším plánem," odmítá Bruno Famin spekulace, že by třeba Peugeot mohl po roce 2015 nahradit Citroën ve WRC. Podle něj je lepší cesta než WRC světový rallycross - Peugeot se spojil s týmem Hansen Motorsport, který nasazuje 208 RX Supercar.
"Současné WRC není dobře vidět. Rallycross je mnohem lepší. Letos se pojede v Argentině, Kanadě, Turecku a později i v Rusku. Abych byl upřímný, pro WRC vidím dost složitou budoucnost." Peugeot by se do WRC vrátil jedině za předpokladu, že by se šampionát výrazně změnil.
Problémem WRC jsou, mimo jiné, moc drahé vozy, Peugeot by si představoval náklady na úrovni R5
"Potřebovali byste vozy, které jsou výrazně levnější než současné stroje - něco jako R5 - a celá soutěž by se musela smrsknout do třech dní. Navíc by bylo zapotřebí zahrnout několik soutěží na nových, rozrůstajících se trzích. Navíc by byl zapotřebí opravdový promotér, který by dostal tuto podívanou do televize. Momentálně WRC nikdo nevidí. Doufám, že se tyto věci změní."